باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

همانطور که می دانیم اسباب کشی کاری بسیار پر استرس و طاقت فرساست .اما افرادی که حتی برای یکبار از خدمات یک شرکت باربری معتبر(سریع بار تهران) استفاده کرده و طعم شیرین یک جابه جایی آسان ،سریع و ایمن را چشیده باشند ، دیگر حاضر نیستند خودشان به تنهایی این کار را انجام دهند اما مهمترین کار برای انجام یک اسباب کشی درست این است که از قبل ، یک برنامه ریزی دقیق برای آن داشته باشید.

مثلا برای همه وسیله های منزل خود یک لیست تهیه کنید و هیچ وسیله ای را از قلم نیندازید.اکثر افراد تصور می کنند اگر همه مراحل اسباب کشی را خودشان انجام دهند از هزینه هایشان کاسته می شود اما کاملا در اشتباه هستند زیرا اگر بخواهید به تنهایی بسته بندی ، حمل و جابه جایی بارها انجام دهید ،علاوه بر آنکه زمان بسیاری را از شما می گیرد احتمال آنکه هزینه های بالاتری برای شما به وجود آورد نیز بسیار است و در بدترین حالت می تواند به عضلات و کمر شما آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.
عامل دیگری که می تواند در افزایش هزینه جابه جایی شما موثر باشد بحث مسافت است. یعنی هر چه مسافت طولانی تر و ساعات بیشتری ادامه داشته باشد به همان نسبت هم هزینه شما بالاتر می رود.
علاوه برهزینه های مالی بسیاری که اسباب کشی به اجبار وارد می کند ، خرابی و آسیب به وسیله ها حین اسباب کشی هم می تواند باعث اضطراب مردم شود.
شما باید در مورد بیمه باربری از شرکت مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید. زیرا بیمه بارها، شامل همه وسالیتان نمی شود و بعضی از شرکت ها فقط وسایل بزرگ و سنگین را بیمه می کنند اما شما می توانید برای همه وسیله هایی که برایتان ارزشمند است بیمه درخواست کنید.
اما با همه این تفاسیر پیشنهاد ما برای جابه جایی بارهای ازشمند مثلا جواهرات و…این است که خودتان جابه جایی این اشیا را انجام دهید.
برای جابه جایی گیاهان و  حیوان خانگی خود هم باید به فکر راه چاره باشید. البته امروزه باربری های معتبری وجود دارند که به نیروهای خود آموزش های لازم برای جابه جایی این قبیل بارها را داده اند و می توانند مسئولیت جابه جایی گیاهانتان را بدون کوچکترین آسیب زدن به آنها بر عهده بگیرند ولی بهتر است حیوان خانگیتان را خودتان به مکان جدید منتقل کنید زیرا گاهی کوچکترین آسیب به حیوان خانگی را نمی توان با هیچ بیمه ای جبران کرد.
هنگام جا به جایی و تغییر مکان شاید خیلی وسیله های شما سالم باشد اما شما دیگر به آن نیازی نداشته باشید، پس می توانید آنها را به دوستان خود هدیه دهید با این کار هم دور وبرتان خلوت تر می شود و هم توانسته اید دوستی را شاد کنید.

گفته بودیم که برای همه وسیله های خود یک لیست تهیه کنید زیرا شما فقط یکبار نیاز به لیست ندارید شما باید زمانی که کارکنان باربری ، هر جعبه ای که در کامیون قرار می دهند روی لیست خود علامت بزنید و زمانی هم که کامیون به مقصد می رسد برای آنکه مطمئن باشید وسیله ای جا نمانده است ، بهتر است هر کدام از جعبه ها را که خالی می کنند ، شما هم علامت دریافت آنها را یادداشت کنید.

شرکت سریع بار تهران با همکاران حرفه ای و تجهیزات مناسب باربری خود ،می تواند کار اسباب کشی را برای شما آسان کند . پس اگر قصد اسباب کشی به منزل و مکان جدید را دارید بهتر است هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید.


سریع بار تهران در خدمت شما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۹
tehran bar

در نگاه اول باربری کار ساده ای است که از عهده هر کسی بر می‌آید. اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که چنین طرز فکری دارید حتما توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. مطالعه این مقاله می‌تواند بینش شما را نسبت به واقعیت تغییر دهد.
حقیقت این است که باربری همانند سایر مشاغل به تخصص و تجربه زیادی احتیاج دارد. ولی متاسفانه برخی افراد آن را ساده می‌پندارند و به همین جهت در هنگام حمل بار به خود و یا وسایل خود آسیب می‌رسانند. بنابراین لازم دانستیم که در این مقاله به صورت حرفه‌ای نکاتی را برای مخاطبین و مشتریان عزیز مطرح کنیم که به آنها در درک شیوه درست حمل بار کمک کند.

– قبل از شروع کار لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. ابزاری مانند چسب، قیچی، کاتر و مواردی از این دست را قبل از شروع کار خود تهیه کنید و در جای مشخصی قرار دهید.

– هیچ گاه برای بلند کردن اجسام به کمر خود فشار وارد نکنید. بهترین و مناسب ترین حالت بدن در هنگام بلند کردن وسیله این است که در حالت نیمه نشسته بر روی پاهای خود قرار بگیرید و جسم را به بدن خود نزدیک کنید.

– از چرخ‌های حمل بار کمک بگیرید. وسایل را به تنهایی جا‌به‌جا نکنید. بالابرها و آسانسورها گزینه مناسبی برای حمل بار هستند. مراقب فشار بار بیش از حد باشید.

– وسایل را متعادل بلند کنید. هیچ گاه چند جعبه سنگین را برای بلند کردن بر روی همدیگر قرار ندهید. این کار تعادل شما را از بین می‌برد. وسایل را تا جایی که برایتان قابل حمل کردن باشد بلند کنید و طوری حرکت کنید که در هر لحظه بتوانید جلوی پای خود را ببینید.

– برای بعضی جعبه‌ها باید بیشتر دقت کنید. جعبه‌های محتوی مایع جات و یا ظروف شکستنی را با احتیاط بیشتری جا‌به‌جا کنید. دقت کنید تا زمین نخورید. بعضی سطوح شیبدار هستند و برخی دیگر لغزنده هستند. در هنگام راه رفتن بر روی این سطوح بسیار دقت کنید.

– اگر نمی‌توانید به تنهایی اجسام را از روی زمین بلند کنید به خود فشار وارد نکنید. از چند نفر بخواهید که به شما در انجام این کار کمک کنند.

– روز اسباب کشی از لباس راحت و مخصوص کار استفاده کنید. در این صورت دغدغه پاره شدن و یا کثیف شدن لباس‌هایتان را نخواهید داشت.

– اگر احساس می‌کنید بلند کردن اجسام سنگین برایتان دشوار است آنها را بر روی زمین هل دهید.

– داخل ماشین حمل بار را به کمک پتو و یا موکت کاملا پوشش دهی کنید. برای مراقبت از پایه‌های صندلی و مبل آنها را درون ماشین باربری مجهز به وسایلی مانند پتو و یا موکت حمل و نقل کنید.

– اگر وسایل شما خودشان جعبه مخصوصی دارند می‌توانید آنها را با جعبه مخصوص به خود درون جعبه بزرگتری که برای باربری در نظر گرفته‌اید قرار دهید.



حمل بار-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۶
tehran bar

خیلی از ما هنگام جابه جایی سعی می کنیم همه وسایل ریز و درشت و حتی بلااستفاده خود را ببندیم و با خود حمل کنیم.حتی اگر از استفاده آن وسیله سالها گذشته باشد باز هم تحمل دوری و جدایی از آنها را نداریم.داشتن این عادت، کار ما را بسیار سخت تر خواهد کرد…

شاید یکی از دلایلی که اسباب کشی برای ما خیلی طاقت فرساست به فرهنگ و رسم و رسوم ما و این جمله که شاید روزی بتوانیم از آن بهره ببریم،برمیگردد.
پس بهتر است در هنگام جابه جایی کمی با دقت بیشتری به گزینش وسایل مفید خود بپردازیم و شاید بهتر باشد ظروف،لباس وچیزهایی که سالیان زیادی است از آنها استفاده نکرده ایم را به دیگران هدیه دهیم.
این کار هم می تواند کمکی به دیگران یا افراد نیازمند باشد و هم می تواند بار و وسایل ما را برای جابه جایی سبک و راحت تر کند.
در بعضی مواقع تصمیم می گیرید کار اثاث کشی را در روزهای تعطیل و آخر هفته ها انجام بدهید ولی طبق رسم معمول و اینکه اکثر افراد در این روزها مرخصی و وقت آزاد دارند سعی می کنند کار خود را در این ایام انجام دهند .یعنی تقاضا برای انجام کار در این روزها بسیار بیشتر از مواقع دیگر است.
بعضی از شرکت های حمل و نقل کالا در این زمان های اوج درخواست ،هزینه های خود را بالا می برند و اولویت را با کسانی قرار می دهند که هزینه بالاتری را پرداخت کنند.
البته هزینه ها و قیمت هایی که حین اسباب کشی می پردازید فقط به این هزینه های پیش بینی شده بر نمیگردد و گاهی هزینه هایی را باید بپردازیم که واقعا شوکه کننده هستند.
بعضی اوقات کارگرانی را که برای انجام کارها پیدا می کینم(اکثرا جدا از شرکت های تخصصی حمل بار هستند) در ابتدا یک قیمت پایین را برای انجام کل کار با ما طی می کنند .ولی در انتهای کار ابراز نارضایتی بسیار می کننند و درخواست مقدار بیشتری پول از ما دارند.
البته این افراد گاهی مسئولیت خود را به درستی هم انجام نداده اند (شکستن مجسمه ،خراش یخچال ،آسیب به دیوارها و …) ولی با این حال طلب پول غیر معقول را از ما دارند.
حتی گاهی بسته بندی کالا ها وسایلی که شرکت های حمل بار عهده ی بسته بندی و حملشان را برعهده می گیرند ،زیاد می شود. و یا شاید ما از این کارمان پشیمان شویم که چرا خدمان سر فرصت کالاهای خود را با هزینه پایینتری بسته بندی نکرده ایم!

با همه ی این تفاصیل و دلایل باز هم بسیاری از مردم (مخصوصا آنهایی که یکبار بار خود را ،به شرکت های حمل بار معتبر سپرده اند) ترجیح می دهند با پرداخت هزینه ای ،این مسئولیت سنگین را به شرکت های جابه جایی بسپارند و از خدمات جابه جایی و بیمه و انتقال راحت آنها استفاده کنند.



اسباب کشی راحت و کم هزینه…- سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۶
tehran bar

 به دلیل آسیب های شدید جسمی که در اثر حمل کردن بار به طریق نا مناسب به افراد وارد می شود، اسباب کشی در ذهن خیلی از افراد کاری بسیار خسته کننده، ملال آور و دردناک است. در حالی که با رعایت اصول درست و فنی جا به جایی می توان از بسیاری از ناراحتی های پیشامده برای افراد جلوگیری کرد. لیستی از کارهایی که می تواند در نحوه درست حمل بار به افراد کمک کند را در ادامه عنوان می کنیم.
– استفاده از ابزار مناسب جهت بستن و محکم کردن وسایل مانند طناب و چسب و یا استفاده از قلاب برای حرکت دادن لوازم و وسایل

– فاصله بین بار و بدن خود را تا جایی که ممکن است کم کنید تا از وارد شدن فشار بر روی عضلات و ستون فقرات جلوگیری شود.

– وسایل سنگین را به صورت دستی و یا تک نفره جا به جا نکنید و اگر ناچار هستید که به تنهایی کار حمل و نقل را انجام دهید هیچ وسیله ای را برای مدت طولانی و در حالت ایستاده، بلند نکنید و از چرخ های حمل بار استفاده کنید.

– اجسامی که بلند می کنید نباید بالاتر از سطح بازو و شانه هایتان قرار بگیرد.

– هنگام حمل بار همیشه نگاهتان به جلو و تمرکزتان بر مسیری که وسایل را در آن جا به جا می کنید باشد.

– هنگام بلند کردن اجسام از روی زمین و یا سطوح ناصاف به نحوه ایستادن و حرکات بدنتان بیشتر دقت کنید و بدنتان را مقابل جسم مورد نظر و ثابت نگه دارید.

– قبل از بلند کردن وسایل و یا جعبه ها وزن آنها را تخمین بزنید و به اندازه آنها و جنس کالای موجود در جعبه ها توجه کنید.

– اگر جسمی را برای جا به جایی در دست گرفته اید از حرکت بر روی سطوح شیب دار و یا سطوحی که صاف نیستند و ممکن است تعادل شما را در حین حرکت از بین ببرند بپرهیزید.

– گاهی اوقات استفاده از تکه ای چوب و یا میله فلزی و محکم می تواند اهرمی مناسب برای بلند کردن اجسام از روی زمین باشد.

– در هنگام حمل بار لباس و کفش مناسب بپوشید تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.

– در زمانی که از نظر جسمی و یا روحی وضعیت مناسبی ندارید بهتر است کار جا به جایی را انجام ندهید و یا از نیروهای حمل بار کمک بگیرید.

– گاهی اوقات می توان جعبه ها و وسایل سنگین را بر روی زمین هل داد.

– برای جا به جایی بار در ارتفاعات می توان از بالابر و آسانسور استفاده کرد.

– کمک گرفتن از تجهیزات مخصوص باربری مانند نوار نقاله ها، تله واگن های باربری و یا وسایلی مانند پتو برای جلوگیری از وارد شدن ضربه و آسیب به ابزار
– استفاده از ضربه گیرهای نایلونی و حباب دار برای داخل جعبه ها

– می توانید چند جعبه و بسته را داخل سبد و یا گاری گذاشته و سپس به مقصد مورد نظرتان انتقال دهید. گاهی اوقات انتقال دادن وسایل کوچک به صورت گروهی و با قرار دادن آنها در یک جعبه بزرگتر و یا چرخ دستی راحت تر انجام می شود.

– در شرایطی که محیط انتقال مناسب باشد می توان از جرثقیل، بالابرهای هیدرولیکی، جک های زنجیری و وسایلی نظیر آنها برای حمل بار استفاده کرد.

شرکت سریع بار تهران با بهره گیری از بهترین و به روز ترین تجهیزات حمل بار میتواند کار نقل و انتقال را برای شما آسان کند. نیروهای حمل بار این شرکت با بهره گیری از شیوه های درست جابه جایی وسایل، سرعت عمل و در عین حال اطمینان را به شما هدیه می کنند.




به نحوه حمل بار در باربری توجه کنیم-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۷
tehran bar

شرکت حمل بار سریع بار تهران ، با داشتن نیروهایی با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز است . مانند بیشتر کشورهای دنیا در ایران هم حمل بار و کالا ها به صورت زمینی رایج است و به جرات می توان ادعا کرد که حمل بار زمینی در ایران سهمی بالای ۸۰ درصد از کل جابه جایی ها را از آن خود کرده است.

به دلیل بزرگی کشور ایران ، تمرکز و ایجاد یک جا به جایی و باربری دقیق و ایمن ، کاری بس دشوار است .
کشور ترکیه:
پایتخت کشور ترکیه آنکاراست. مذهب های رایج در آن اسلام (شیعه = ۳۰% و سنی = ۶۷ %) ومسیحی = ۳%
ترکیه کشوری است که دو قاره آسیا و اروپا را به هم وصل می کند. ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای است و از شهرهای مهم آن می توان : استامبول ، قونیه ، ازمیر ، صامسون ، آدانا ، آنتالیا ، دیاربکر ، بورسا ، قیصریه ، مرسین و… نام برد.
از کشورهای همسایه ترکیه می توان ایران ، ارمنستان ، آذرباییجان ، یونان ، بلغارستان و…را نام برد. این کشور دارای وستعی برابر ۷۸۳٬۵۶۲ کیلومتر مربع است . ترکیه را می توان کشوری کوهستانی و پرباران دانست. بسیاری از کشورها ، کالا ها و بارهای خود را از ترکیه به دیگر مناطق انتقال می دهند.

بیش از ۳۰درصد مردم آن به کشاورزی مشغول هستند و برنج ، تنلاکو و پنبه می کارند. زبان اصلی مردم ترکیه ، ترکی استامبولی است که قبلا با خط عربی نوشته می شد ولی امروزه این زبان با حروف لاتین نوشته می شود.
ولی عده ای از مردم به زبان های دیگر از جمله ترکی آذرباییجانی ، کردی و …تکلم دارند. ترکیه دارای مناطق زیاد و جذاب گردشگری است و می توان سواحل آنتالیا ، گنبد و مناره های استانبول ، آمفی تئاتر آسپندوس ، ساحل پاتارا ، بدروم و … را نام برد ، ترکیه به دلیل وجود این جاذبه های گردشگری هر سال ، شاهد تعداد بسیاری گردشگر و مسافر به داخل خاک خود است .
از لحاظ ناهمواری ها می توان کشور ترکیه را به ۷ قسمت دسته بندی کرد .
۱٫ آناتومی شرقی
بلندترین و ناهموارتین مناطق در قسمت شرقی کشور ترکیه قرار دارند که دارای مساحت زیاد و جمعیت کم است و کوه معروف آرارات و رودهای دجله و فرات نیز در این ناحیه واقع شده اند.
۲٫ فلات آناتومی مرکزی
این قسمت در وسط کشور ترکیه قرار دارد و دارای آب و هوای نیمه خشک است و میزان بارش سالیانه در این منطقه کم است.
۳٫ منطقه دریای سیاه
به قسمت هایی از شمال کشور ترکیه گویند که دارای ساحل است و مانند کمربندی در بالای ترکیه مشخص است و جمعیت روستایی آن بالاتر از جمعیت شهری آن است و مقدار بالای بارش سالانه دارد .
۴٫ منطقه مدیترانه
قسمت های جنوب و دریای مدیترانه را شامل می شود و تابستان هایش گرم و خشک و زمستان هایش سرد و مرطوب است . شهر معروف آنتالیا در این منطقه قرار دارد.
۵٫ منطقه اژه
این منطقه شامل بخش های غرب کشور ترکیه می شود. شهر ازمیر در این ناحیه واقع شده است.
۶٫ منطقه جنوب شرقی آناتومی
۷٫ منطقه تراس و قسمت های مرزی دریای مرمره

شرکت سریع بار تهران با امکانات زیاد در حمل زمینی بارها و کالاهای شما از ایران به ترکیه و حمل گروپاژ (کالا و بار شما همراه با بارهای دیگر ، همزمان و مشترک جابه جا می شود ، البته برای بارهای نه چندان زیاد کاربرد دارد و می تواند هزینه انتقال شما را بسیار کاهش دهد) و حمل بار های تر ، خشک و… می تواند پروسه انتقال بار ها و کالا ها را برای شما هموار کند.
این شرکت با حدود ۲۰ سال تجربه و سابقه کاری در حوزه حمل بار و کالا ، هم اکنون به یکی از بزرگترین شرکت های حمل بار و کالا تبدیل شده است و توانسته است با به روز رسانی خدمات باربری و همچنین تجهیزات و ماشین ها ی خود ، کیفیت ارائه خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهد .


شرکت سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۲
tehran bar

برای انجام یک اسباب کشی موفق علاوه بر برنامه ریزی و آگاهی به ابزار مناسب حمل و نقل نیز نیاز داریم. شرکت های حمل و نقل بایستی برای جابه جایی وسایل مختلف به ابزار گوناگونی مجهز باشند تا بتوانند انواع و اقسام لوازم خانگی و اداری را جابه جا کنند. امروزه لوازم حمل و نقل بسیار پیشرفته هستند و به تناسب نیاز افراد در اختیار آنها گذاشته می شوند. عدم آگاهی و شناخت نسبت به لوازم مورد نیاز در حمل و نقل نه تنها جا به جایی را سخت و دشوار می کند بلکه ممکن است به علت استفاده نادرست از ابزار و یا استفاده از وسایل غیر استاندارد موجبات آسیب دیدگی را برای افراد فراهم آورد. در این مقاله به معرفی مختصری درباره لوازمی که در باربری مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم.

– انواع جعبه ها در اندازه های مختلف برای جابه جایی وسایل

– چسب های پهن و مخصوص کارتن جهت بسته بندی محکم و مقاومت بیشتر

– استفاده از ساک های مخصوص رختخواب برای جا به جایی لوازمی که رعایت پاکیزگی و جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی آنها مهم است.

– استفاده از سلفون برای بسته بندی و روکش لوازم حساس

– استفاده از لوازم ضربه گیر مانند پارچه، پتو، نایلون های حباب دار و لاستیک های مخصوص برای جلوگیری از مخدوش شدن لوازم

– وسایل تیز و برنده مثل قیچی و کاتر که برای برش مقوا و یا پارچه استفاده می شوند.

– طناب، میله و یا سیم فلزی که ممکن است برای بستن وسیله ای مورد استفاده قرار گیرد.

– ماشین های حمل بار که خود به انواع و اقسام گوناگون تقسیم می شوند و به منظورهای مختلفی به کار گرفته می شوند. مشتریان بنا به حجم و تعداد اقلام مورد نظرشان برای انتقال می توانند از خودروهای حمل بار مانند نیسان، خاور، تریلی و یا وانت استفاده کنند.

– لوازم و تجهیزات مکانیکی مانند آسانسورها و بالابرها برای انتقال ابزار سنگین به سطوحی که ارتفاع بیشتری از زمین دارند به کار گرفته می شوند.

– استفاده از چرخ های حمل بار، گاری و یا سبد می تواند جا به جایی را آسان تر کند.

– در مواردی که مکان حمل و نقل فضای بازی داشته باشد و سر پوشیده نباشد می توان از تجهیزاتی مانند جرثقیل، لیفتراک ها، نقاله ها و واگن های برقی استفاده کرد.

– استفاده از تسمه ها و کمربند های مخصوص برای جابه جایی موارد خاص مثل سیلندرهای گاز

– استفاده از قرقره برای نقل و انتقال اشیای سنگین

– استفاده از جرثقیل های قابل حمل برای حمل وسایل سنگین در مسافت هایی که طولانی نیستند.

شرکت سریع بار تهران با در اختیار داشتن جدید ترین ابزارها و استفاده از بهترین متدهای حمل و نقل لوازم شما را به صورت کاملا حرفه ای با کادری مجرب بارگیری کرده و در محل مورد نظر تحویل می دهد. جهت آگاهی از نوع ماشین حمل بار مورد نیاز در اسباب کشی خود پیش از اقدام با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین در نقل و انتقالات بهره ببرید.



ادامهhttp://saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۸
tehran bar

جابه جایی منزل کاری سخت و طاقت فرساست ، اما مستاجران معمولا هر چند سال یکبار مجبورند این سختی را به جان بخرند تا بتوانند یک خانه مناسب ، با توجه به مقدار بودجه خود پیدا کنند.

مهمترین نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشند ، این است که ، نباید عجله کنند ، بلکه می بایست برای پیدا کردن چنین خانه ای ، وقت بسیار زیادی بگذارند و از عجله در این کار خودداری کنند و از چندین ماه قبل از آنکه تاریخ قرار داد خانه تمام شود ، به دنبال خانه جدید باشند.
• انتخاب محله ای که می خواهید در آن به جستجوی خانه جدید بپردازید ، بسیار مهم است .
برای جستجوی خانه جدید ، می بایست چندین نکته را مد نظر قرار دهید . معمولا در شهرهای بزرگ ، محله ای که می خواهید خانه را در آن تهیه کنید ، نقش بسیار مهمی در قیمت آن خانه خواهد داشت .
برای انتخاب منطقه مناسب ، مهمترین نکته ای که روی انتخاب شما می تواند تاثیرگذار باشد ، محل کارتان و یا محل مدرسه فرزندتان است ، زیرا بهتر است منزل خود را به محل کارتان نزدیک انتخاب کنید تا زمان زیادی در طول روز در مسیر کار به خانه و برعکس نباشید ، علاوه بر محل کار می بایست نزدیک بودن منزل به مدرسه بچه ها را نیز مورد توجه قرار دهید و اگر می توانید مدرسه فرزندتان را تغییر دهید و نزدیک خانه خود انتخاب کنید ، در غیر اینصورت مجبور هستید که خانه خود را نزدیک مدرسه بچه ها تهیه کنید.
• رهن بهترین گزینه است .
توصیه ما به شما این است ، تا آنجا که می توانید مقدار رهن خانه را بیشتربپردازید و از طرف دیگر، میزان کرایه ای را که ماهانه می بایست پرداخت کنید را تا آنجا که می توانید کاهش دهید . حتی می توانید از بانک وام بگیرید و میزان مبلغ رهن خود را بالاتر ببرید ، زیرا در نهایت این مبلغ رهن ، به عنوان سرمایه ای به خود شما باز می گردد .
• یادداشت برداری کنید .
در طول مدتی که به دنبال خانه می گردید ، می بایست خصوصیات مثبت و منفی ، تک تک خانه هایی را که مشاهده کرده اید ، را برای خود یادداشت کنید و برای هر کدام یک امتیاز در نظر بگیرید و در نهایت از جمع بندی نکات مثبت و منفی ، یک نتیجه گیری کلی انجام دهید و با مقایسه بین یادداشت های خود ، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
• زندگی آپارتمانی
رشد جمعیت و کمبود زمین ، مخصوصا در شهرهای بزرگ باعث شده است ، به جای ساختن خانه های ویلایی ، همه روزه شاهد ساخت تعداد زیادی خانه های آپارتمانی در همه جای شهر و در فواصل نزدیک به هم باشیم . زندگی در خانه های آپارتمانی با زندگی در خانه های حیاط دار ، تفاوت های بسیاری دارد ، در خانه های آپارتمانی باید قوانین توسط همه اعضای ساختمان رعایت شود تا مردم بتوانند در کنار هم زندگی آرامی را داشته باشند.
بهتر است قبل از آنکه جابه جایی خود را حتمی کنید ، درباره همسایه های طبقه بالا و پایین خود پرس و جو کنید. مخصوصا اگر کودک خردسال دارید برای جلوگیری از دردسرهای آینده بهتر است از روحیات همسایه طبقه پایین خود مطلع شوید.
• پارکینگ
برای اجاره آپارتمان ، می بایست به داشتن جای پارک مناسب برای خودرو شخصی خود توجه داشته باشید ، زیرا اگر آپارتمانی پارکینگ نداشته باشد شما همیشه باید ، زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک خودرو خود باشید و یا گاهی با پارک کردن ماشین خود در فضای بیرون از ساختمان ، شاهد آسیب دیدگی خودرو خود توسط رانندگان غیر حرفه ای خواهید بود .
• آشپزخانه جدید
نکته دیگری که در هنگام تهیه خانه جدید می بایست به آن توجه شود ، اندازه آشپزخانه و وجود کمد هایی برای جاگذاری ظروف و وسیله های دیگر در آشپزخانه است . زیرا اگر تعداد کابینت ها در آشپزخانه اندک باشد ؛ عملا برای قرار دادن وسیله های آشپزخانه ، دچارمشکلات عدیده خواهید شد .
شرکت باربری سریع بار تهران دارای سال ها سابقه در زمینه جابه جایی انواع بار و کالا است و این شرکت دارای ماشین های مسقف و پیشرفته برای حمل بارهای شما است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما ، تماس حاصل فرمایید.



چگونه خانه جدید انتخاب کنیم-سریع بار تهران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۲
tehran bar

یکی از دغدغه های مهم و اجتناب ناپذیر برای افراد در اسباب کشی پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل مناسب و معتبر است که بتواند در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و مدیریت نقل و انتقال را به دست گیرد. با گسترش مناطق شهری و زیاد شدن جمعیت، شهروندان برای جابه جایی منازل خود به دنبال راه حل های سریع و در دسترس هستند. با افزایش تقاضا در حوزه خدمات حمل و نقل شهری شرکت های بسیاری فعالیت خود را با ارائه سرویس های گوناگون باربری آغاز کرده اند و برای کسب موفقیت در بازار کار خود به تبلیغات و ارائه خدمات متنوع پرداخته اند. از این رو شهروندان جهت دستیابی به خدماتی که این شرکت ها ارائه می کنند به جستجوی نام شرکت هایی میپردازند که ضمن ارائه بهترین و سریع ترین سرویس ها از نظر مسافت نیز مورد پسند مشتریان باشند و کمترین فاصله را با آنها داشته باشند تا بتوانند به موقع در محل حضور یابند. شرکت سریع بار تهران با پوشش دهی کاملی از مناطق غربی تهران به صورت بی وقفه خدمات اسباب کشی را به همشهریان عزیز و گرامی عرضه می کند. در تمام ساعات شبانه روز آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن داریم. شرکت سریع بار تهران به صورت کاملا حرفه ای به سایر نقاط تهران نیز خدمات حمل و نقل ارائه میکند. با همیاری نیروهای متخصص حمل و نقل شرکت می توانید با آسودگی خیال اسباب کشی کنید و نگران به هم ریختگی و یا آسیب دیدن لوازم خود نباشید. نواحی تحت پوشش سرویس حمل و نقل شرکت شامل مناطق شمال، غرب و مرکز تهران می شود که به تفکیک مشخص شده اند.

مناطق غربی :
پونک- سردار جنگل- جنت آباد- شهرک نفت- اکباتان- ستارخان- شهرک شهید باقری- دهکده المپیک- صادقیه- آیت الله کاشانی- بلوار فردوس

مناطق شمالی:
سعادت آباد- شهرک غرب- محدوده خیابان شهید مدرس- جردن- پاسداران- محدوده خیابان ولیعصر- ولنجک- ارتش- نو بنیاد- فرمانیه – کامرانیه- اجودانیه- صدر- قیطریه- تجریش- شیخ بهایی

مناطق مرکزی:
یوسف آباد- امیرآباد- فاطمی- کشاورز- هفتم تیر- زرتشت- کردستان- ملاصدرا- ونک



حمل بار ویژه غرب تهران-http://saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۷
tehran bar

جابه جایی منزل کاری سخت و طاقت فرساست ، اما مستاجران معمولا هر چند سال یکبار مجبورند این سختی را به جان بخرند تا بتوانند یک خانه مناسب ، با توجه به مقدار بودجه خود پیدا کنند.

مهمترین نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشند ، این است که ، نباید عجله کنند ، بلکه می بایست برای پیدا کردن چنین خانه ای ، وقت بسیار زیادی بگذارند و از عجله در این کار خودداری کنند و از چندین ماه قبل از آنکه تاریخ قرار داد خانه تمام شود ، به دنبال خانه جدید باشند.
• انتخاب محله ای که می خواهید در آن به جستجوی خانه جدید بپردازید ، بسیار مهم است .
برای جستجوی خانه جدید ، می بایست چندین نکته را مد نظر قرار دهید . معمولا در شهرهای بزرگ ، محله ای که می خواهید خانه را در آن تهیه کنید ، نقش بسیار مهمی در قیمت آن خانه خواهد داشت .
برای انتخاب منطقه مناسب ، مهمترین نکته ای که روی انتخاب شما می تواند تاثیرگذار باشد ، محل کارتان و یا محل مدرسه فرزندتان است ، زیرا بهتر است منزل خود را به محل کارتان نزدیک انتخاب کنید تا زمان زیادی در طول روز در مسیر کار به خانه و برعکس نباشید ، علاوه بر محل کار می بایست نزدیک بودن منزل به مدرسه بچه ها را نیز مورد توجه قرار دهید و اگر می توانید مدرسه فرزندتان را تغییر دهید و نزدیک خانه خود انتخاب کنید ، در غیر اینصورت مجبور هستید که خانه خود را نزدیک مدرسه بچه ها تهیه کنید.
• رهن بهترین گزینه است .
توصیه ما به شما این است ، تا آنجا که می توانید مقدار رهن خانه را بیشتربپردازید و از طرف دیگر، میزان کرایه ای را که ماهانه می بایست پرداخت کنید را تا آنجا که می توانید کاهش دهید . حتی می توانید از بانک وام بگیرید و میزان مبلغ رهن خود را بالاتر ببرید ، زیرا در نهایت این مبلغ رهن ، به عنوان سرمایه ای به خود شما باز می گردد .
• یادداشت برداری کنید .
در طول مدتی که به دنبال خانه می گردید ، می بایست خصوصیات مثبت و منفی ، تک تک خانه هایی را که مشاهده کرده اید ، را برای خود یادداشت کنید و برای هر کدام یک امتیاز در نظر بگیرید و در نهایت از جمع بندی نکات مثبت و منفی ، یک نتیجه گیری کلی انجام دهید و با مقایسه بین یادداشت های خود ، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
• زندگی آپارتمانی
رشد جمعیت و کمبود زمین ، مخصوصا در شهرهای بزرگ باعث شده است ، به جای ساختن خانه های ویلایی ، همه روزه شاهد ساخت تعداد زیادی خانه های آپارتمانی در همه جای شهر و در فواصل نزدیک به هم باشیم . زندگی در خانه های آپارتمانی با زندگی در خانه های حیاط دار ، تفاوت های بسیاری دارد ، در خانه های آپارتمانی باید قوانین توسط همه اعضای ساختمان رعایت شود تا مردم بتوانند در کنار هم زندگی آرامی را داشته باشند.
بهتر است قبل از آنکه جابه جایی خود را حتمی کنید ، درباره همسایه های طبقه بالا و پایین خود پرس و جو کنید. مخصوصا اگر کودک خردسال دارید برای جلوگیری از دردسرهای آینده بهتر است از روحیات همسایه طبقه پایین خود مطلع شوید.
• پارکینگ
برای اجاره آپارتمان ، می بایست به داشتن جای پارک مناسب برای خودرو شخصی خود توجه داشته باشید ، زیرا اگر آپارتمانی پارکینگ نداشته باشد شما همیشه باید ، زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک خودرو خود باشید و یا گاهی با پارک کردن ماشین خود در فضای بیرون از ساختمان ، شاهد آسیب دیدگی خودرو خود توسط رانندگان غیر حرفه ای خواهید بود .
• آشپزخانه جدید
نکته دیگری که در هنگام تهیه خانه جدید می بایست به آن توجه شود ، اندازه آشپزخانه و وجود کمد هایی برای جاگذاری ظروف و وسیله های دیگر در آشپزخانه است . زیرا اگر تعداد کابینت ها در آشپزخانه اندک باشد ؛ عملا برای قرار دادن وسیله های آشپزخانه ، دچارمشکلات عدیده خواهید شد .


مرجع: سریع بار تهران-http://saribartehran.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۱:۳۲
tehran bar

از زمان های قدیم انسان ها نیازمند جابه جایی بوده اند ولی اوج این نیاز را می توان زمانی دانست که بشر به یک جا نشینی و زندگی اجتماعی روی آورد .

زندگی اجتماعی باعث شد که تعداد بیشتری از انسان ها گرد هم جمع آیند و این تعداد افراد برای آنکه بتوانند نیازهای اولیه خود را تامین کنند ( مثلا نیاز به غذا مهمترین نیاز این افراد بود) نمی توانستند همه مواد غذایی خود را از آن منطقه ای که در آن ساکن بودند تامین کنند و یا مجبور بودند خیلی از ابزارها و کالاهایی که برای رفاه بیشتر زندگی لازم داشتند را از مکان های دیگر تهیه کنند. در این زمان بود که بشر به اهمیت جاده ها و وسایل نقلیه برای جابه جایی و تامین مایحتاج خود پی برد.
به دلیل ارزانی و در دسترس بودن شیوه حمل و نقل جاده ای ، در کشور ما و در بسیاری از نقاط دنیا مردم بسیاری ترجیح می دهند از این روش استفاده کنند وحتی در روش های دیگر (هوایی ، دریایی و…) به ناچار در اول و آخر مسیر از جابه جایی جاده ای استفاده می شود.
تعاریفی در حمل و نقل جاده ای وجود دارد:
• بارنامه
سندی است که شرکت های حمل بار و کالا می بایست ریز قیمت هایی که برای انجام کاری را که می خواهند انجام دهند را به طور کامل در آن مشخص کنند و در بارنامه ها ، گزارش هایی دقیق به راننده ، شرکت حمل بار و فرستنده ارائه می شود.
• تناژ
واحد و مقیاسی است که برای درک وزن کالا از آن استفاده می کنند و بسیار رایج و معمول است.
• اضافه بار
مقدار باری را گویند که از حد وسیله نقلیه ای که برای جابه جایی انتخاب کرده ایم بسیار بیشتر باشد .هر وسیله نقلیه با توجه به ابعاد و مدلش می تواند مقدار مشخصی از بار را در خود جای دهد وبار بیش از آن غیر مجاز است.
• بارگیر اتاق دار
به وسیله نقلیه ای گویند که برای جابه جایی کالا یا بار در نظر گرفته شده است به شرط آنکه این وسیله محصور باشد و اگر سقف آن هم پوشیده باشد آن را مسقف گویند.
البته با توجه به وزن ، نوع و شکل ظاهری ، بارها را به دسته های مختلفی تقسیم بندی می کنند. برای مثال در مبحث وزن بارها ، باید نکات زیر را مورد نظر قرار داد.
همان طور که می دانیم هر وسیله نقلیه ای که بخواهد به عبور و مرور بپردازد می بایست دارای وزن و ابعاد استاندارد و از قبل تعیین شده باشد و نباید از لحاظ ظاهری و…مانع عبور و مرور شود و وزن، طول و عرض و ارتفاعش برای مسیری که قصد عبور از آن را دارد ، باید مجاز باشد.
زیرا هر گونه افزایش طولی و عرضی و ارتفاع وسیله نقلیه می تواند مشکلات زیر را به وجود آورد.
• کاهش دید راننده
• کند شدن سرعت عبور و مرور
• اختلال در انجام سبقت دیگر وسایل ها
• کم شدن کنترل راننده
• امکان برخورد سقف وسیله نقلیه به تونل ها و زیر گذرها و…

البته نکته مهم و اساسی دیگری که وجود دارد بحث اضافه بارغیر مجازی است که به وسیله نقلیه تحمیل می شود. همان طور که می دانیم هر وسیله نقلیه ای برای مقدار خاصی از بار طراحی و تولید شده است که اگر شما نسبت به بارگیری بیش از این مقدار اقدام کنید می تواند خطراتی را به وجود آورد . اول آنکه این اضافه بار به همه قسمت های ماشین و مخصوصا ترمز آن آسیب می رساند و این آسیب ها می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند و آسیب دیگر به راه هاست ، زیرا راه های ساخته شده تنها برای مقدار معینی از وزن ساخته شده است و اگر بیش از آن بار روی آن تحمیل شود می تواند به جاده و آسفالت آسیب برساند.
تمام این مقررات و ضوابط برای آنست که بتوانیم یک جابه جایی ایمن و بدون دردسر را داشته باشیم . شرکت باربری سریع بار تهران برای انتقال بارهای شما آمادگی خود را اعلام می کند.


لینک منبع: قوانین حمل بار و کالا در جاده ها- سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۳
tehran bar