باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

هنگامی که مسافت طولانی می شود ماشین حمل بار سوخت بیشتری مصرف می کند ،پس در این صورت هزینه حمل و نقل نیز بیشتر می شود .

از دلایل دیگری که بر مسافت تاثیر بسیاری دارد بسته بندی لوازم و اثاثیه است . اگر مکانی که قرار است به آنجا نقل مکان کنید نزدیک به محل قبلی باشد نیازی به بسته بندی محکم و دقیق نیست اما برای مسافت های طولانی باید بسته بندی محکم تر باشد .

تا جایی که می توانید حجم وسایل و اثاثیه خود را کم کنید چون هر چه تعداد وسایل بیشتر باشد به تعداد ماشین بیشتری برای بارگیری نیاز است .در صورتی که اگر حجم وسایل کم باشد در یک نیسان کوچک هم جا می شوند . پس مسافت عامل تاثیر گذاری در باربری است .

شرکت سریع بار خدمات 24 ساعته باربری را ارائه می دهد و کار ارسال بار به تمامی نقاط کشور  و مسافت های طولانی را انجام می دهد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۵
tehran bar

یکی از عواملی که در موفقیت شرکتهای حمل بار بسیار تاثیر می گذارد کارگران هستند چون اگر کارگران کار خود را به درستی انجام دهند در این صورت مشتریان از شرکت رضایت پیدا می کنند . 

در این مقاله برخی از خصوصیات کارگران بیان می شود :

-دقیق :چون کارگران به طور مستقیم با وسایل و اثاثیه سر و کار دارند در هنگام جابه جایی آنها باید نهایت دقت را به خرج دهند تا آسیبی به وسایل وارد نکنند . 

-با حوصله بودن :حمل و نقل اثاثیه و اسباب کار بسیار دشواری است بنابراین باید کارگران کمی حوصله به خرج دهند . 

-کار کردن به صورت تیمی:کارگران باید حتما روحیه تیم کاری داشته باشند تا بتوانند در کنار هم وظایف خود را به درستی انجام  دهند . 

کارگران باید با روشهای درست حمل بار و باربری آشنایی کامل داشته باشند و هرچه تجربه آنها از نحوه حمل بار بیشتر باشد در موفقیت آنها بیشتر تاثیر می گذارد . 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۴
tehran bar

نحوه چیدمان وسایل در ماشین باربری بسیار مهم است چون اگر اینکار به درستی انجام نشود ممکن است خساراتی به بار آید . 

اگر وسایل به درستی چیده نشوند ممکن است در حین باربری وسایل به بیرون پرتاب شوند و این موضوع بسیار خطرناک است . 

لوازم شکستنی را بر روی هم قرار ندهید و کارتنهای حاوی لوازم شکستنی و حساس را در کنار هم قرار دهید . 

حتما به وزن کارتنها توجه کنید و کارتنها را به صورت اریب و نامتعادل بر روی هم قرار ندهید .برخی از کارتن ها را با طناب محکم ببندید تا در حین جابه جایی و بالا پایین رفتن به بیرون پرتاب نشوند . 

هیچ وقت جعبه ها را تاسقف ماشین نچینید و کارتنها و جعبه های بزرگ را در قسمت جلوی ماشین قرار ندهید . 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۶
tehran bar

اسباب کشی و جابه جایی وسایل و لوازم شرکت ها و سازمان ها کاری بسیار سخت و زمانبر است . در اسباب کشی برای ادارات باید به دنبال شرکت حمل باری بود که خدمات بیمه ای را به طور کامل بر عهده بگیرد زیرا قرار است لوازم و اثاثیه شرکتها که برای تهیه آنها هزینه زیادی صرف شده است را جابه جا کنند .

اگر شرکتها بخواهند در مدت زمان کوتاهی جابه جا شوند و شرکتشان بسته نماند باید یک برنامه ریزی دقیق و جامع داشته باشند تا سریعتر جابه جا شوند . همچنین باید آدرس شرکت جدید را به مشتریان خود بدهند . 

اگر می خواهید کار بسته بندی وسایل و لوازم شرکت ها را خودتان انجام دهید باید کارتن ها و جعبه هایی در سایزهای متفاوت تهیه کنید .

برای جابه جا کردن اسناد مهم و فایلها سعی کنید که آنها را خودتان جابه جا کنید یا از افراد مورد اعتماد برای انجام این کار کمک بخواهید . 

 سریع بار با سالها تجربه در زمینه  باربری اسباب و لوازم شرکتها در خدمت مدیران شرکت ها و کارمندان آنها می باشد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۰
tehran bar

کارگران باربری و اسباب کشی  بعد از مدتی دچار درد و مشکلات جدی می شوند .برای اینکه بتوانند از ایجاد این گونه مشکلات پیشگیری کنند باید دورهای آموزشی حمل بار درست را بگذرانند و با روشهای صحیح حمل بار آشنا شوند . 

برخی از اتفاقاتی که باعث آسیب به کارگران می شود :

-رگ به رگ شدن

-پیچ خوردگی دست و پاهای کارگران 

-کشیده شدن عضلات 

-پرتاب شدن کارگران از ارتفاع 

کارگران باید قبل از حمل بارها از مچ بند و کمربند استفاده کنند تا فشارهای وارد شده به بدنشان را تا حدودی کاهش دهند . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۶
tehran bar

هر چه راجع به حمل بار اطلاعات بیشتری داشته باشیم بهتر می توانیم آن را مدیریت کنیم . 

- حتما از لوازم با کیفیت استفاده کنید .از کارتنهای مقاوم و چندلایه برای بسته بندی وسایل و اثاثیه خود استفاده کنید . 

-اگر خودتان به تنهایی نمی توانید کار بسته بندی و اسباب کشی را انجام دهید حتما از شرکتهای اتوبار کمک بگیرید .کارگران در کار خود به صورت حرفه ایی عمل می کنند و تمامی آموزشهای لازم  در این رابطه را  دیده اند . 

-برای تمامی کارهای خود برنامه ریزی کنید و هر کاری را در زمان مشخص خود انجام دهید .

-وسایل و اثاثیه را به صورت اصولی حمل کنید و از تکنیکهای صحیح حمل بار  و باربری مطلع باشید تا به گونه ایی وسایل را جابه جا کنید که آسیبی به آنها وارد نشود . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۵
tehran bar

اسباب کشی کار بسیار سخت و دشواری است . با دانستن برخی از تکنیکها می توان از سختی های کار اسباب کشی و باربری کاست . 

در زمان جابه جایی و اسباب کشی حتما از اطرافیان خود کمک بگیرید .زیرا باعث می شود که کارها با سرعت بیشتری انجام شود .

به تیپ شخصیتی خود توجه کنید .برخی از افراد دوست دارند که تمامی کارهای خود را در یک روز انجام دهند و برخی این گونه نیستند و برای هر کاری یک زمان مشخص در نظر می گیرند . 

برای بسته بندی وسایل شکستنی می توانید از کاغذ یا روزنامه استفاده کنید که می توانید از فروشگاهها آنها را تهیه کنید و در صورت نبود امکانات می توانید از لباسهای خود برای این کار استفاده کنید . 

جعبه ها را برچسب گذاری کنید که مشخص شود درون جعبه ها چه چیزی است و برای کدام قسمت از منزل است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۲
tehran bar

نیروی کار بخش مهمی از فرآیند جابه جایی و حمل بار است .کارگراسباب کشی و باربری یا کارگری که جهت حمل اثاثیه منزل فعالیت می کند باید در زمینه حمل اثاثیه متخصص و حرفه ای باشد .کارگران باید از نظر جسمی قوی باشند تا بتوانند وسایل سنگین را جابه جا کنند . همچنین باید از نظر روحی و روانی نیز سالم باشند . 

هنگامی که مشتریان تمام وسایل و اثاثیه خود را به شرکتهای حمل بار می سپارند انتظار دارند که کارگران در حفظ و نگهداری وسایل و اثاثیه بسیار تلاش کنند و کارگران باید در حین برخورد با مشتریان خوش اخلاق و خوش برخورد باشند تا بتوانند مشتریان را جذب کنند و همین موضوع در موفقیت شرکتهای حمل و نقل بسیار موثر است . 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۴
tehran bar

قبل از اینکه بخواهیم یخچال را در ماشین حمل بار قرار دهیم باید اقداماتی انجام دهیم تا یخچال  برای اسباب کشی آماده شود.

ابتدا مواد غذایی داخل یخچال را خالی کنید و موادی که زود فاسد می شوند را مصرف کنید .مابقی مواد غذایی خود را در داخل یخچال همسایگان و اطرافیان خود نگهداری کنید . 

یخچال را از برق جدا کنید و سیم یخچال را با چسب به بدنه یخچال بچسبانید یا اینکه سیم را می توانید به طور جداگانه حلقه کنید .

تمامی قفسه های داخل یخچال را خالی کنید و هر کدام را جداگانه داخل حوله یا پارچه بپیچید تا ضربه ایی به آنها وارد نشود . 

اگر داخل یخچال برفک زده است حتما برفک آن را تمیز کنید و این کار زمانبر است پس سعی کنید کمی زودتر اینکار را انجام دهید . 

برای حمل یخچال از چرخهای متحرک استفاده کنید تا راحتتر بتوانید آن را حمل کنید . 


نکات حمل و بسته بندی یخچال در هنگام باربری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۶
tehran bar
شرکتهای حمل بار بسیاری هستند که مشغول فعالیت هستند . گاهی افراد از دوستان و نزدیکان خود می خواهند که ارزانترین  و حرفه ای ترین گروههای باربری را به آنها نشان دهند اما این روش همیشه نتیجه مناسبی در پی ندارد . 
برخی از خصوصیت شرکتهای حمل بار مناسب :
شرکت باید دارای کارگران با تجربه و کارآزموده و همچنین رانندگان حرفه ایی باشد تا در زمان مشخص شده کالاها و بارها را بار بزنند و در زمانی که با مشتری هماهنگ کرده اند بارها را تخلیه کنند . 
وسایل و اثاثیه خاص باید به صورت حرفه ایی بسته بندی شوند تا در حین جابه جایی آسیبی به آنها وارد نشود .
شرکتهای باربری که دارای رتبه بالاتری نسبت به رقیبان خود هستند بارها و اثاثیه مشتریان را بیمه می کنند . 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۵
tehran bar