باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بلوار فردوس یکی محله های تهران است که دارای قدمت بالایی نسیت ، این محله در غرب تهران قرار دارد. در ابتدای شکل گیری آن ، خانه های ساخته شده حالت ویلایی داشتند اما کم کم ساختمان هایی با متراژهای کم ، جایگزین این خانه های ویلایی شدند .

بسیاری از ساکنین اولیه آن را کارکنان هواپیمایی ، نیروها زمینی و هوایی جمهوری اسلامی ایران تشکیل می دهند ، زیرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از طراحی های اولیه این منطقه ، بخشی از این زمین ها را به این قشر اختصاص دادند .
آلودگی های صوتی این محله نسبتا زیاد است و جزو محله های شلوغ و پر رفت و آمد تهران ، طبقه بندی می شود . زوج های جوان که تازه تشکیل خانواده داده اند را می توان از ساکنان جدید این محله دانست و همان طور که قبلا اشاره شد ، ساکنین قدیمی این محله پرسنل هواپیمایی هستند که اکثر آنها در سن بازنشستگی به سر می برند و عده ای از ساکنان قدیمی هم بازاری هستند . می توان ادعا کرد که اکثر قشر این محله ، دارای سطح مالی متوسط و رو به بالا هستند.

• شرایط مربوط به محله بلوار فردوس
۱٫ این محله پمپ بنزین ندارد ، نزدیکترین پمپ بنزین به آن پمپ بنزین ایستگاه کاشانی است.
۲٫ محله بلوار فردوس دارای محدودیت طرح ترافیک نیست .
۳٫ وسایل حمل و نقل عمومی آن مانند تاکسی و اتوبوس از مبدا صادقیه وجود دارد و دسترسی مترو آن از ایستگاه صادقیه است .
۴٫ محله بلوار فردوس از شمال به حکیم و آیت اله کاشانی دسترسی دارد .
۵٫ این محله از شرق به بزرگراه جناح می رسد .
۶٫ بلوار فردوس از جنوب به بزرگراه کرج و همچنین از غرب به بلوار الهام می رسد .
• چه امکاناتی در محله بلوار فردوس وجود دارد ؟
این محله حتی در شب بسیار زنده و شاداب و پر رفت و آمد است و در آن شاهد تعداد زیادی رستوران هستیم که مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنها مراجعه می کنند و افرادی که دوست دارند شب ها در بیرون باشند ، با این منطقه آشنا هستند .

بسته بندی حرفه ای بار

البته بلوار فردوس از لحاظ داشتن مراکز خرید بزرگ و به هم پیوسته دارای کمبود هایی است اما می توان فروشگاه های متعددی را در همه جای محله مشاهده کرد که نیازهای ساکنان را بر طرف می کند . این منطقه دارای پارک ها و فضاهای سبز مختلف و زیبایی است مانند :
o بوستان الهام
o بوستان اقاقیا
o بوستان پرنیان
o باغ مریم
o باغ باصفا

انجام بیمه بار

بلوار فردوس دارای ۷ مدرسه پسرانه و ۶ مدرسه دخترانه در مقطع ابتدایی است و همچنین در دوره راهنمایی دارای ۹ مدرسه پسرانه و ۵ مدرسه دخترانه است و در مقطع دبیرستان نیز دارای ۱۵ مدرسه پسرانه و ۵ مدرسه پسرانه است که ساکنان می توانند فرزندان دلبند خود را برای تحصیل به این مدارس بسپارند .
شما شهروندان محترم که در محدوده بلوار فردوس ساکن هستید ، می توانید برای حمل و جابه جایی کلیه بارهای خود با شرکت باربری سریع بار تهران تماس بگیرید . همکاران ما در این شرکت در همه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان هستند .


Untitled-3



حمل و جابه جایی کلیه بارها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۵
tehran bar

در ذهن عموم ،اثاث کشی تجربه ای زیاد خوشایند نیست.برنامه ریزی و تخمین زدن شرایط در روز جابه جایی به ما کمک می کند تا بتوانیم تجربه ای شیرین برای خود رقم بزنیم.پس اگر جابه جایی بار با طرح ریزی قبلی انجام شده باشد می تواند پریشانی های ذهن را کمتر کند.

به واقع همه وسایلی که در خانه شما وجود دارد با صرف هزینه ،زمان و تلاش زیاد تهیه شده اند و شما برای بدست آوردن آنها زحمت کشیده اید.تصور اینکه یادگاری یکی از عزیزانمان و یا حتی وسیله ای از خانه که خودمان تهیه کرده ایم ، بر اثر سهل انگاری و بی دقتی در حمل و نقل تخریب و یا گم شود یا آسیب ببیند ،برای اکثر افراد دردناک است. چون علاوه بر جنبه مادی قضیه ، گاهی نمی توان بعضی چیز ها را حتی با دادن مبلغ بسیاری پول دوباره بدست آورد ،مانند :پوشه عکس های قدیمی یا یادگاری از یک عزیز…
همه افراد هنگام اثاث کشی کمی آشفتگی دارند.برخی از این نگرانی ها عبارتند از:
چگونگی دسته بندی کردن وسایل، برنامه ریزی کردن زمان حرکت و پایان مسیر ، چیدمان درون ماشین که حداقل صدمه به وسایل وارد شود ،چگونگی بسته بندی وسیله ها، وبررسی دوباره، بسته بندی مناسب کالای ارزشمند و شکستنی و یادگاری، وطریقه خالی کردن حرفه ای کالاها، چگونگی حمل وسایل در طول مسیر وآیا به راننده ای که وظیفه حمل کالای ما را دارد می توانیم همه جوره اطمینان کنیم.اگر برف و باران در طول مسیر حرکت رخ دهد چه بر سرکالا های ما می آید؟آیا وسیله حمل و نقل ما سر پوشیده است؟ نکته ی مهمتر این که این راننده قابل اطمینان را از کجا و چگونه پیدا کینم؟ و یاوقتی به مکان مورد نظر خود رسیدیم ،افراد متخصص برای خالی کردن بار ،مخصوصا بارهای بد دست و سنگین را از کجا پیدا کنیم؟

موارد بالا می تواند سبب نگرانی و تنفر از پروسه اثاث کشی شود و اگر مسیر جابه جایی طولانی باشد از جمله انتقال به شهرستان و… این استرس بیشتر خواهد شد.
با توجه به همه ی افکاری که برای حل این مشکلات به ذهن شما می رسد و تهیه و آماده سازی کلیه وسایل مورد نیاز برای بسته بندی ، اعم از جعبه های مناسب برای بسته بندی کالا و اسباب ،طناب ،چسب های پهن،داشتن ماژیک برای نشان گذاری جعبه ها و سایر موارد و…
در رابطه با نکاتی که شما آمادگی اش را ندارید چه می توان کرد؟
یعنی مشکلات و مسائل پنهانی وجود دارد که در چک لیست شما نیستند.برای آنها چه تدبیری می توان اندیشید؟
بهترین پیشنهاد ما برای رفع این استرس ها ،انتخاب یک شرکت حمل و نقل مطمئن و حرفه ای برای انتقال کالا و اثاثیه می باشد که بتواند پروسه انتقال را برای شما تسهیل کند.شرکت سریع بار تهران با بهره گیری از نیروهای آزموده و حرفه ای و انجام بیمه برای کالا و اثاثیه منزل و تخلیه و انتقال سریع و همچنین بسته بندی بسیار حرفه ای و دارا بودن کامیون ها و ماشین های مسقف پیشرفته ۶ متری می تواند آسودگی خیال و جابه جایی ایمن را برای شما عزیزان فراهم آورد.

page_img2



حمل بار به همه شهرستان ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۰
tehran bar

در صد بالایی از جمعیتی که در شرق و غرب تهران ساکن هستند را ، قشر متوسط جامعه تشکیل داده اند . البته استثناهایی نیز وجود دارد.

در زیر به توضیح مختصری از خصوصیات و ویژگی های اهالی و شرایط غرب تهران می پردازیم ، البته مطالب بیان شده به صورت درصدی ذکر شده اند و قابل تعمیم برای همه ساکنان غرب تهران نیستند !
شرق و غرب تهران از نظر شرایط آب و هوایی دارای شرایط تقریبا یکسانی هستند و نمی توان یکی را بر دیگری برتری داد. منطقه غرب تهران ، دارای شهرک های تازه احداث بیشتری است و اکثر افرادی که از استان های دیگر وارد تهران می شوند در غرب تهران سکنی می گزینند و به همین دلیل در مناطق غرب تهران ، می توان قومیت های مختلفی را مشاهده کرد.
و اگر بخواهیم به معماری ساختمان ها در غرب تهران نگاه بپردازیم ، مشاهده خواهیم کرد که این منطقه دارای معماری به روز و جدید است . افراد درغرب تهران ، بیشتر به شغل های آزاد مشغول هستند و تعداد جوانان نیز در این مناطق بیشتر مشاهده می شود.
غرب تهران به دلیل ساخت و انجام پروژه های عمرانی جدید ، دارای ترافیک کمتر و عمر ساختمان ها و سازه ها نیز در آن بسیار پایین تر و ساخته شده با دانش روز است . غذاهای آماده و فست فودی نیز ، بیشتر در مناطق غرب تهران رواج دارد .


saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۴:۵۸
tehran bar

جابه جایی منزل کاری سخت و طاقت فرساست ، اما مستاجران معمولا هر چند سال یکبار مجبورند این سختی را به جان بخرند تا بتوانند یک خانه مناسب ، با توجه به مقدار بودجه خود پیدا کنند.

مهمترین نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشند ، این است که ، نباید عجله کنند ، بلکه می بایست برای پیدا کردن چنین خانه ای ، وقت بسیار زیادی بگذارند و از عجله در این کار خودداری کنند و از چندین ماه قبل از آنکه تاریخ قرار داد خانه تمام شود ، به دنبال خانه جدید باشند.
• انتخاب محله ای که می خواهید در آن به جستجوی خانه جدید بپردازید ، بسیار مهم است .
برای جستجوی خانه جدید ، می بایست چندین نکته را مد نظر قرار دهید . معمولا در شهرهای بزرگ ، محله ای که می خواهید خانه را در آن تهیه کنید ، نقش بسیار مهمی در قیمت آن خانه خواهد داشت .
برای انتخاب منطقه مناسب ، مهمترین نکته ای که روی انتخاب شما می تواند تاثیرگذار باشد ، محل کارتان و یا محل مدرسه فرزندتان است ، زیرا بهتر است منزل خود را به محل کارتان نزدیک انتخاب کنید تا زمان زیادی در طول روز در مسیر کار به خانه و برعکس نباشید ، علاوه بر محل کار می بایست نزدیک بودن منزل به مدرسه بچه ها را نیز مورد توجه قرار دهید و اگر می توانید مدرسه فرزندتان را تغییر دهید و نزدیک خانه خود انتخاب کنید ، در غیر اینصورت مجبور هستید که خانه خود را نزدیک مدرسه بچه ها تهیه کنید.
• رهن بهترین گزینه است .
توصیه ما به شما این است ، تا آنجا که می توانید مقدار رهن خانه را بیشتربپردازید و از طرف دیگر، میزان کرایه ای را که ماهانه می بایست پرداخت کنید را تا آنجا که می توانید کاهش دهید . حتی می توانید از بانک وام بگیرید و میزان مبلغ رهن خود را بالاتر ببرید ، زیرا در نهایت این مبلغ رهن ، به عنوان سرمایه ای به خود شما باز می گردد .
• یادداشت برداری کنید .
در طول مدتی که به دنبال خانه می گردید ، می بایست خصوصیات مثبت و منفی ، تک تک خانه هایی را که مشاهده کرده اید ، را برای خود یادداشت کنید و برای هر کدام یک امتیاز در نظر بگیرید و در نهایت از جمع بندی نکات مثبت و منفی ، یک نتیجه گیری کلی انجام دهید و با مقایسه بین یادداشت های خود ، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
• زندگی آپارتمانی
رشد جمعیت و کمبود زمین ، مخصوصا در شهرهای بزرگ باعث شده است ، به جای ساختن خانه های ویلایی ، همه روزه شاهد ساخت تعداد زیادی خانه های آپارتمانی در همه جای شهر و در فواصل نزدیک به هم باشیم . زندگی در خانه های آپارتمانی با زندگی در خانه های حیاط دار ، تفاوت های بسیاری دارد ، در خانه های آپارتمانی باید قوانین توسط همه اعضای ساختمان رعایت شود تا مردم بتوانند در کنار هم زندگی آرامی را داشته باشند.
بهتر است قبل از آنکه جابه جایی خود را حتمی کنید ، درباره همسایه های طبقه بالا و پایین خود پرس و جو کنید. مخصوصا اگر کودک خردسال دارید برای جلوگیری از دردسرهای آینده بهتر است از روحیات همسایه طبقه پایین خود مطلع شوید.
• پارکینگ
برای اجاره آپارتمان ، می بایست به داشتن جای پارک مناسب برای خودرو شخصی خود توجه داشته باشید ، زیرا اگر آپارتمانی پارکینگ نداشته باشد شما همیشه باید ، زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک خودرو خود باشید و یا گاهی با پارک کردن ماشین خود در فضای بیرون از ساختمان ، شاهد آسیب دیدگی خودرو خود توسط رانندگان غیر حرفه ای خواهید بود .
• آشپزخانه جدید
نکته دیگری که در هنگام تهیه خانه جدید می بایست به آن توجه شود ، اندازه آشپزخانه و وجود کمد هایی برای جاگذاری ظروف و وسیله های دیگر در آشپزخانه است . زیرا اگر تعداد کابینت ها در آشپزخانه اندک باشد ؛ عملا برای قرار دادن وسیله های آشپزخانه ، دچارمشکلات عدیده خواهید شد .

شرکت باربری سریع بار تهران دارای سال ها سابقه در زمینه جابه جایی انواع بار و کالا است و این شرکت دارای ماشین های مسقف و پیشرفته برای حمل بارهای شما است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما ، تماس حاصل فرمایید.


saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۶
tehran bar

اثباب کشی در واقع حمل و جا به جایی کلیه لوازم منزل از یک مکان به مکان جدید است . اسباب کشی ، بیشتر افراد را دچار استرس می کند و اکثر افراد از انجام این کار احساس رضایت و خوشنودی نمی کنند .

بر خلاف عده کمی از افراد که همواره به دنبال تنوع و تغییر ، حتی در محل زندگی خود هستند بسیاری از افراد تمایل چندانی به این کار ندارند و ترجیح می دهند در مکانی که به آن عادت کرده اند بمانند و زندگی کنند و مسئولیت سنگین اسباب کشی را هم بر عهده نگیرند . ایجاد هماهنگی محل زندگی جدید و محیط کار برای اکثر افراد کاری دشوار است . یکی از سختی های این کار ، گرفتن مرخصی از محیط کارمان است که این خود می تواند دردسرهایی را برایمان پدید آورد .
حال نکته اساسی تر که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم ، انجام اسباب کشی در دوران بارداری است . همان طور که واضح است انجام برخی از کارها در دوران بارداری غیر مجاز است ، زیرا می تواند به سلامت مادر و کودک لطمه وارد کند. در زیر به برخی از ابهامات در این زمینه پاسخ می دهیم . البته برای انجام نکات ارائه شده در مقاله زیر بهتر است ابتدا از پزشک معالج خود راهنمایی بخواهید ، او با توجه به شرایط فیزیکی شما می تواند بهترین توصیه ها را برایتان داشته باشد .
• آیا در دوران بارداری می توان برای جمع کردن برخی از وسایل سبک منزل خم شد ؟
جنین داخل شکم مادر ، جایش بسیار امن و ایمن است و معمولا حرکات ساده از جمله خم شدن نمی تواند آسیبی را به او وارد کند . جنین در شکم مادر داخل کیسه ای پر از آب قرار دارد که این کیسه خود می تواند عامل محافظت او شود. مادران باردار بهتر است بارهایی با وزن بالاتر از ۴ کیلوگرم را جابه جا نکنند.
اما پزشکان توصیه می کنند که بهتر است خانوم های باردار از انجام حرکات ناگهانی و سنگین خود داری کنند و می توانند در صورت نیاز گاهی آرام و آهسته خم شوند. پس اگر حین دوران بارداری مجبور به خم شدن برای انجام برخی کارهایتان هستید بهتر است موارد زیر را رعایت فرمایید .
۱٫ ابتدا روی زانو های خود خم شوید و بعد ، شی را از روی زمین بلند کنید.
۲٫ برای خم شدن روی زانو های خود بهتر است از کف دست هایتان کمک بگیرید و آنها را روی زانوها ی خود قرار دهید.
• طرز صحیح نشستن و جمع کردن وسائل در دوران بارداری
خانوم های باردار برای انجام این کار بهتر است کمر و ستون فقرات خود را به طور کامل صاف نگه دارند و می توانند برای راحتی بیشتر روی یک بالش مناسب بنشینند. برای اینکار می توانند روی یک صندلی بنشینند و کمر خود را صاف نگه دارند .بهترین حالت آن است که زیر پاها یک بالش و متکا قرار دهند تا زانو ها کمی بالاتر از ران ها قرار بگیرند.
• زنان باردار چگونه می توانند اجسام را بدون آسیب و راحت بلند کنند ؟
زنان باردار اکثرا برای بلند کردن اجسام از روی زمین معمولا از کسی درخواست کمک می کنند، اما گاهی مجبور به انجام این کار به تنهایی هستند پس بهتر است پاهای خود را محکم روی زمین قرار دهند و از یک میز یا صندلی و یا دیوار کمک بگیرید و به آن تکیه بدهند تا تعادلشان بهم نخورد.
زانوهای خود را خم کنند و برای بلند کردن سبکترین وسیله ها نیز ، نباید به کمرشان فشاری وارد کنند . بهترین کمکی که خانوم های باردار در انجام اسباب کشی می توانند به اعضای خانه بدهد این است که مدارک ، اسناد و وسیله های قیمتی را که راحتی و سبک هستند را جمع آوری کنند .
جدای از نکات کلیدی بالا توصیه کارشناسان به خانوم های باردار این است که زمان تغییر منزل و اسباب کشی را در ماه های اول بارداری و در نهایت قبل از به دنیا آمدن فرزند خود انجام دهند زیرا بعد از به دنیا آمدن کودک تا مدت ها نمی توانند وقت آزاد برای این کار پیدا کنند. البته بهتر است مسئولیت این جابه جایی را به عهده دیگر اعضای خانواده و یا شرکت های حرفه ای حمل بار ( شرکت سریع بار تهران ) بسپارید .


برای داشتن یک اسباب کشی راحت و آسان بهتر است ذهن خود را از افکار مثبت پر کنید .و به مزایایی که این اسباب کشی برایتان به ارمغان خواهد آورد بیندیشید . خانوم های باردار باید بیشتر از انجام اسباب کشی ، نگران سلامتی خود و فرزند شان باشند ، زیرا در حین شلوغی و آمادگی برای تغییر منزل امکان دارد ، دیگران وضعیت خاص شما را از یاد ببرند و از شما برای انجام اسباب کشی ، تقاضاهای غیر منطقی بکنند ، پس اولین فردی که باید به فکر کودک و مادر او باشد ، خود مادر باردار است .


11111



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۸
tehran bar

زمین های محدوده ونک در تهران در ابتدا متعلق به ناصر الدین شاه بود که بعدها شخصی به نام میرزا یوسف آشتیانی توانست این زمین ها را از ناصرالدین شاه خریداری کند .میرزا یوسف آشتیانی در این محدوده برای ارامنه یک قلعه ساخت . ارامنه هم کم کم شروع به آباد کردن این منطقه کردند ، ونک در زمان های قدیم از دو قسمت تشکیل شده بود : ارامنه نشین و قسمت ونک مستوفی .

بعدها بخش ارامنه نشین ونک به ، آرارات تغییر نام پیدا کرد. محله ونک همواره شاهد دوستی و سازگاری بین ارامنه و مسلمان در کنار هم بوده است اما امروزه با بزرگ شدن شهر تهران و کوچ کردن ارامنه به دیگر نقاط ، شاهد تعداد بسیار کمی از ارامنه در این محله هستیم .
یکی از مجتمع هایی که تعداد زیادی از افراد ساکن در آن ارمنی هستند ، مجتمع گارنی می باشد و باشگاهی نیز به نام آرارات در این محله وجود دارد که برای ارامنه ساخته شده است . در اطراف میدان ونک شاهد مراکز تجاری هستیم اما خود محله بیشتر سبکی مسکونی دارد . ونک به عنوان یکی از با ارزشترین مناطق مسکونی تهران شناخته شده است . محله ونک دارای بیمارستان ها و مراکز تجاری و خرید بسیاری است . در محله ونک پارک بزرگ ملت وجود دارد که همه روزه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان در درون خود است .
• مرکزهای خرید
یکی از معروف ترین مراکز خرید که در ونک قرار دارد ، مرکز خرید ونک ، آیینه ونک و مرکز خرید سئول است . البته مراکز خرید بسیار زیاد دیگری را می توان در این محله پیدا کرد که علاقه مندان زیادی هر روزه برای بازدید و انجام خرید به این مراکز مراجعه و اوقات خود را در آن سپری می کنند .
• فضای سبز
محله ونک از نظر پوشش گیاهی دارای شرایط بسیار خوبی است . پارک ملت ، پارک سئول و همچنین باغ مستوفی الممالک نیز همگی در این محله واقع شده اند . باغ مستوفی الممالک در خیابان سئول قرار دارد . این باغ وعمارت درون آن از دوره قاجار به یادگار مانده است و از سال ۱۳۸۱ بازدیدش برای عموم آزاد شد و جزو آثار ملی ایران به ثبت رسید . این باغ دارای زمینی به مساحت ۳ هزارهکتار است و دارای تعداد زیادی درخت میوه است که عمرشان به ۲۰۰ سال می رسد .
• مراکز درمانی
در محله ونک چندین مرکز درمانی وجود دارد و همچنین می توانیم در این مکان شاهد تعداد زیادی مطب باشیم که پزشکان با تخصص های مختلف این محله را برای انجام کار خود انتخاب کرده اند .
۱٫ بیمارستان بقیه الله در خیابان ملاصدرا قرار دارد .
۲٫ بیمارستان های محب و رجایی بالاتر از میدان ونک واقع شده اند .
• مراکز مذهبی و تاریخی
یکی از قدیمی ترین مسجدهای موجود در تهران ، مسجد جامع ونک است که در ده ونک قرار دارد . در زیر به معرفی برخی از این مکان های معروف و شناخته شده در محله ونک اشاره می کنیم .
۱٫ مسجد جامع ونک
۲٫ باغ ها و قنات های ده ونک
۳٫ مجموعه ورزشی آرارات
۴٫ زورخانه ونک
۵٫ دانشگاه الزهرا
۶٫ قلعه ارامنه
۷٫ حمام تاریخی ده ونک
شما شهروندان گرامی ، که در هر کجایی از محله ونک ساکن هستید ، برای جا به جایی و حمل بارها و کالاهای خود می توانید با شرکت سریع بار تهران تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به جا جایی بارهای شما اقدام می کنند .


http://saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۵
tehran bar

اگر شما مشتری شرکت‌ باربری هستید و این سوال در ذهن شما شکل گرفته که در چه مواردی می‌توانید از شرکت باربری خود کمک بگیرید حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به کاربری‌های گوناگون شرکت‌های حمل و نقل می‌پردازیم. 
یکی از مواردی که شرکت‌های باربری انجام می‌دهند حمل وسایل منزل است. حمل وسایل منزل به تمام اسباب کشی‌هایی گفته می‌شود که در آن افراد لوازم منزل خود را به هر دلیلی می‌خواهند به مکان جدیدی انتقال دهند. ممکن است مشتری مستاجر باشد و به دلیل سر رسید قرارداد اجاره مجبور به تغییر مکان شود. بنابراین کلیه اثاثیه خود را توسط شرکت باربری به منزل دیگری انتقال می‌دهد.

یا اینکه احتمال دارد مشتری در پی نو سازی منزل خود تمام وسایل منزل خود را به شرکت حمل بار می‌سپارد تا آنها را به انبار انتقال دهد. برای مدتی که مشتری در نظر دارد تمام وسایل او در انبار باقی می‌ماند و پس از پایان عملیات نو سازی و یا تغییر دکوراسیون مجددا همه ابزار او به منزل انتقال داده می‌شود. در حالت دیگری مشتری می‌خواهد از شهری به شهر دیگر مهاجرت کند. در این صورت بسته به مسافتی که در راه است لوازم زندگی خود را به دست شرکت حمل و نقل می‌سپارد و به کمک کارگران خبره و حرفه‌ای کلیه لوازم خود را جا‌به‌جا می‌کند و به شهر دیگری انتقال می‌دهد. در تمام این موارد شرکت‌های حمل بار در کنار مشتریان عزیز هستند و به آنها سرویس ارائه می‌کنند.
کاربرد دیگری که می‌توان برای شرکت‌های حمل و نقل در نظر گرفت حمل کردن لوازم شرکتی است. این شرکت‌ها لزوما کار انتقال لوازم منزل را انجام نمی‌دهند. بلکه آنها می‌توانند تمام لوازمی که مشتری سفارش می‌دهد را اعم از لوازم خانه و یا میز و صندلی اداری را انتقال دهند. بنابراین اگر شما در فکر تعویض دفتر کار خود هستید نگران نباشید و هرچه سریع‌تر با شرکت حمل بار نزدیک به محل کار خود تماس بگیرید. آنها به صورت کاملا مجهز می‌توانند کلیه لوازم اداری شما را عایق بندی کرده و در پوششی مناسب به مکان دیگری انتقال دهند.
ممکن است فکر کنید که کاربری‌های یک شرکت حمل و نقل به همین جا ختم می‌شود. در حالی که اینگونه نیست. اینگونه شرکت‌ها معمولا خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌کنند. یکی از این خدمات جا‌به‌جایی مصالح ساختمانی است. برای مشتریانی که به کار ساخت و ساز مشغول هستند و به طور دائم سیمان، خاک و یا آجر سفارش می‌دهند شرکت‌های حمل بار سرویس ارائه می‌کنند. آنها می‌توانند هر نوع مصالح ساختمانی را با ماشین‌های مخصوص به مکان مورد نظر شما انتقال دهند.


blue



وانت بار -http://saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۰
tehran bar

همانطور که می دانیم اسباب کشی کاری بسیار پر استرس و طاقت فرساست .اما افرادی که حتی برای یکبار از خدمات یک شرکت باربری معتبر(سریع بار تهران) استفاده کرده و طعم شیرین یک جابه جایی آسان ،سریع و ایمن را چشیده باشند ، دیگر حاضر نیستند خودشان به تنهایی این کار را انجام دهند اما مهمترین کار برای انجام یک اسباب کشی درست این است که از قبل ، یک برنامه ریزی دقیق برای آن داشته باشید.

مثلا برای همه وسیله های منزل خود یک لیست تهیه کنید و هیچ وسیله ای را از قلم نیندازید.اکثر افراد تصور می کنند اگر همه مراحل اسباب کشی را خودشان انجام دهند از هزینه هایشان کاسته می شود اما کاملا در اشتباه هستند زیرا اگر بخواهید به تنهایی بسته بندی ، حمل و جابه جایی بارها انجام دهید ،علاوه بر آنکه زمان بسیاری را از شما می گیرد احتمال آنکه هزینه های بالاتری برای شما به وجود آورد نیز بسیار است و در بدترین حالت می تواند به عضلات و کمر شما آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.
عامل دیگری که می تواند در افزایش هزینه جابه جایی شما موثر باشد بحث مسافت است. یعنی هر چه مسافت طولانی تر و ساعات بیشتری ادامه داشته باشد به همان نسبت هم هزینه شما بالاتر می رود.
علاوه برهزینه های مالی بسیاری که اسباب کشی به اجبار وارد می کند ، خرابی و آسیب به وسیله ها حین اسباب کشی هم می تواند باعث اضطراب مردم شود.
شما باید در مورد بیمه باربری از شرکت مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید. زیرا بیمه بارها، شامل همه وسالیتان نمی شود و بعضی از شرکت ها فقط وسایل بزرگ و سنگین را بیمه می کنند اما شما می توانید برای همه وسیله هایی که برایتان ارزشمند است بیمه درخواست کنید.
اما با همه این تفاسیر پیشنهاد ما برای جابه جایی بارهای ازشمند مثلا جواهرات و…این است که خودتان جابه جایی این اشیا را انجام دهید.
برای جابه جایی گیاهان و  حیوان خانگی خود هم باید به فکر راه چاره باشید. البته امروزه باربری های معتبری وجود دارند که به نیروهای خود آموزش های لازم برای جابه جایی این قبیل بارها را داده اند و می توانند مسئولیت جابه جایی گیاهانتان را بدون کوچکترین آسیب زدن به آنها بر عهده بگیرند ولی بهتر است حیوان خانگیتان را خودتان به مکان جدید منتقل کنید زیرا گاهی کوچکترین آسیب به حیوان خانگی را نمی توان با هیچ بیمه ای جبران کرد.
هنگام جا به جایی و تغییر مکان شاید خیلی وسیله های شما سالم باشد اما شما دیگر به آن نیازی نداشته باشید، پس می توانید آنها را به دوستان خود هدیه دهید با این کار هم دور وبرتان خلوت تر می شود و هم توانسته اید دوستی را شاد کنید.


گفته بودیم که برای همه وسیله های خود یک لیست تهیه کنید زیرا شما فقط یکبار نیاز به لیست ندارید شما باید زمانی که کارکنان باربری ، هر جعبه ای که در کامیون قرار می دهند روی لیست خود علامت بزنید و زمانی هم که کامیون به مقصد می رسد برای آنکه مطمئن باشید وسیله ای جا نمانده است ، بهتر است هر کدام از جعبه ها را که خالی می کنند ، شما هم علامت دریافت آنها را یادداشت کنید.



http://saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۲:۰۴
tehran bar

شرق تهران ، قسمت هایی ازشهر تهران را شامل می شود که ، در قسمت شرقی شهر تهران و یا کلیه نواحی که متمایل به این قسمت هستند را در بر می گیرد .

طی تقسیم بندی هایی که انجام شده است ، مناطق ۱۳، ۱۴ ،۳ و۸ را در محدوده نواحی شرق تهران در نظر می گیرند و همچنین مناطق ۳ ، ۷ و ۱۲ نیز ، گرایشی به سمت شرق دارند . در این قسمت از شهر تهران ، اتوبان هایی زیادی وجود دارند . از جمله :
o بزرگراه شهید زین الدین
o بزرگراه امام علی
o بزرگراه صیاد شیرازی
o بزرگراه صدر
o بزرگراه آزادگان
o بزرگراه رسالت
o بزرگراه شهید بابایی
o بزرگراه شهید مدرس
o بزرگراه شهید باقری
o بزرگراه شهید محلاتی
o بزرگراه بسیج
o بزرگراه شهید حقانی
o بزرگراه شهید دوران

only-truck
شرکت سریع بار تهران با سال ها تجربه در زمینه حمل کالا و بار و با داشتن تیمی حرفه ای و متعهد ، می تواند مسئولیت جا به جایی تمامی بارها و کالاهای شما را برعهده بگیرید. شرکت سریع بار تهران ، در شرق تهران نیز ، همراه شما شهروندان گرامی خواهد بود. مناطق تحت پوشش شرکت سریع بار تهران ، در شرق تهران . عبارتنداز :
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، مسیل باختر
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ منطقه ، پروین
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، جوادیه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، فرخی یزدی – پاسداران
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، گلبرگ
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، محله مهران ، عراقی
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، دژکام
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، جابری
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، نیکنام
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، آهنگران
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، جوادیه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، سیزده آبان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، فرزانه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، علم و صنعت
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، تهرانپارس
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، گلشن
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، مبارک آباد
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، میدان خراسان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، عارف شمالی
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، مهران – سید خندان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، شهرک شهید بهشتی
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، سمنگان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، تیر انداز
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، صد دستگاه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، آهنگ
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، شهرابی
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، تاکسیرانی
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، شکیبا
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، دولاب
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، محلاتی
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۳ ، حافظیه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۳ ، دهقان ( پیروزی )
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۸ ، هفده شهریور
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، مدائن
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، تهرانپارس
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۳ ، شورا
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۳ ، سرخه حصار
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، مجیدیه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، شیان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، لویزان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، شمیران نو
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، میدان رسالت
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، خیابان هنگام – استقلال
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، محله مهران – خواجه عبدالله انصاری
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۳ ، امامت
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، اوقاف
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، سراج
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، نارمک
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، پرستار
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، ساقدوش
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، دلاوران
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، دولاب
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، وحیدیه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، هفت حوض
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، دردشت
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، سبلان
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، تهران نو
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، بنی هاشم
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۴ ، حکیمیه
• باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۸ ، مجیدیه
شما شهروندان گرامی که در هر قسمتی از شرق تهران ساکن هستید ، می توانید برای دریافت خدمات شرکت سریع بار تهران ، با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.



باربری و اتوبار ( سریع بار تهران ) در منطقه ۱۴ ، نیکنام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۵
tehran bar

جابه جایی منزل کاری سخت و طاقت فرساست ، اما مستاجران معمولا هر چند سال یکبار مجبورند این سختی را به جان بخرند تا بتوانند یک خانه مناسب ، با توجه به مقدار بودجه خود پیدا کنند.

مهمترین نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشند ، این است که ، نباید عجله کنند ، بلکه می بایست برای پیدا کردن چنین خانه ای ، وقت بسیار زیادی بگذارند و از عجله در این کار خودداری کنند و از چندین ماه قبل از آنکه تاریخ قرار داد خانه تمام شود ، به دنبال خانه جدید باشند.

• انتخاب محله ای که می خواهید در آن به جستجوی خانه جدید بپردازید ، بسیار مهم است .
برای جستجوی خانه جدید ، می بایست چندین نکته را مد نظر قرار دهید . معمولا در شهرهای بزرگ ، محله ای که می خواهید خانه را در آن تهیه کنید ، نقش بسیار مهمی در قیمت آن خانه خواهد داشت .
برای انتخاب منطقه مناسب ، مهمترین نکته ای که روی انتخاب شما می تواند تاثیرگذار باشد ، محل کارتان و یا محل مدرسه فرزندتان است ، زیرا بهتر است منزل خود را به محل کارتان نزدیک انتخاب کنید تا زمان زیادی در طول روز در مسیر کار به خانه و برعکس نباشید ، علاوه بر محل کار می بایست نزدیک بودن منزل به مدرسه بچه ها را نیز مورد توجه قرار دهید و اگر می توانید مدرسه فرزندتان را تغییر دهید و نزدیک خانه خود انتخاب کنید ، در غیر اینصورت مجبور هستید که خانه خود را نزدیک مدرسه بچه ها تهیه کنید.
• رهن بهترین گزینه است .
توصیه ما به شما این است ، تا آنجا که می توانید مقدار رهن خانه را بیشتربپردازید و از طرف دیگر، میزان کرایه ای را که ماهانه می بایست پرداخت کنید را تا آنجا که می توانید کاهش دهید . حتی می توانید از بانک وام بگیرید و میزان مبلغ رهن خود را بالاتر ببرید ، زیرا در نهایت این مبلغ رهن ، به عنوان سرمایه ای به خود شما باز می گردد .
• یادداشت برداری کنید .
در طول مدتی که به دنبال خانه می گردید ، می بایست خصوصیات مثبت و منفی ، تک تک خانه هایی را که مشاهده کرده اید ، را برای خود یادداشت کنید و برای هر کدام یک امتیاز در نظر بگیرید و در نهایت از جمع بندی نکات مثبت و منفی ، یک نتیجه گیری کلی انجام دهید و با مقایسه بین یادداشت های خود ، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
• زندگی آپارتمانی
رشد جمعیت و کمبود زمین ، مخصوصا در شهرهای بزرگ باعث شده است ، به جای ساختن خانه های ویلایی ، همه روزه شاهد ساخت تعداد زیادی خانه های آپارتمانی در همه جای شهر و در فواصل نزدیک به هم باشیم . زندگی در خانه های آپارتمانی با زندگی در خانه های حیاط دار ، تفاوت های بسیاری دارد ، در خانه های آپارتمانی باید قوانین توسط همه اعضای ساختمان رعایت شود تا مردم بتوانند در کنار هم زندگی آرامی را داشته باشند.
بهتر است قبل از آنکه جابه جایی خود را حتمی کنید ، درباره همسایه های طبقه بالا و پایین خود پرس و جو کنید. مخصوصا اگر کودک خردسال دارید برای جلوگیری از دردسرهای آینده بهتر است از روحیات همسایه طبقه پایین خود مطلع شوید.
• پارکینگ
برای اجاره آپارتمان ، می بایست به داشتن جای پارک مناسب برای خودرو شخصی خود توجه داشته باشید ، زیرا اگر آپارتمانی پارکینگ نداشته باشد شما همیشه باید ، زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک خودرو خود باشید و یا گاهی با پارک کردن ماشین خود در فضای بیرون از ساختمان ، شاهد آسیب دیدگی خودرو خود توسط رانندگان غیر حرفه ای خواهید بود .
• آشپزخانه جدید
نکته دیگری که در هنگام تهیه خانه جدید می بایست به آن توجه شود ، اندازه آشپزخانه و وجود کمد هایی برای جاگذاری ظروف و وسیله های دیگر در آشپزخانه است . زیرا اگر تعداد کابینت ها در آشپزخانه اندک باشد ؛ عملا برای قرار دادن وسیله های آشپزخانه ، دچارمشکلات عدیده خواهید شد .

11111


http://saribartehran.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۱
tehran bar