باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

حمل بار به همه شهرستان ها

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

در ذهن عموم ،اثاث کشی تجربه ای زیاد خوشایند نیست.برنامه ریزی و تخمین زدن شرایط در روز جابه جایی به ما کمک می کند تا بتوانیم تجربه ای شیرین برای خود رقم بزنیم.پس اگر جابه جایی بار با طرح ریزی قبلی انجام شده باشد می تواند پریشانی های ذهن را کمتر کند.

به واقع همه وسایلی که در خانه شما وجود دارد با صرف هزینه ،زمان و تلاش زیاد تهیه شده اند و شما برای بدست آوردن آنها زحمت کشیده اید.تصور اینکه یادگاری یکی از عزیزانمان و یا حتی وسیله ای از خانه که خودمان تهیه کرده ایم ، بر اثر سهل انگاری و بی دقتی در حمل و نقل تخریب و یا گم شود یا آسیب ببیند ،برای اکثر افراد دردناک است. چون علاوه بر جنبه مادی قضیه ، گاهی نمی توان بعضی چیز ها را حتی با دادن مبلغ بسیاری پول دوباره بدست آورد ،مانند :پوشه عکس های قدیمی یا یادگاری از یک عزیز…
همه افراد هنگام اثاث کشی کمی آشفتگی دارند.برخی از این نگرانی ها عبارتند از:
چگونگی دسته بندی کردن وسایل، برنامه ریزی کردن زمان حرکت و پایان مسیر ، چیدمان درون ماشین که حداقل صدمه به وسایل وارد شود ،چگونگی بسته بندی وسیله ها، وبررسی دوباره، بسته بندی مناسب کالای ارزشمند و شکستنی و یادگاری، وطریقه خالی کردن حرفه ای کالاها، چگونگی حمل وسایل در طول مسیر وآیا به راننده ای که وظیفه حمل کالای ما را دارد می توانیم همه جوره اطمینان کنیم.اگر برف و باران در طول مسیر حرکت رخ دهد چه بر سرکالا های ما می آید؟آیا وسیله حمل و نقل ما سر پوشیده است؟ نکته ی مهمتر این که این راننده قابل اطمینان را از کجا و چگونه پیدا کینم؟ و یاوقتی به مکان مورد نظر خود رسیدیم ،افراد متخصص برای خالی کردن بار ،مخصوصا بارهای بد دست و سنگین را از کجا پیدا کنیم؟

موارد بالا می تواند سبب نگرانی و تنفر از پروسه اثاث کشی شود و اگر مسیر جابه جایی طولانی باشد از جمله انتقال به شهرستان و… این استرس بیشتر خواهد شد.
با توجه به همه ی افکاری که برای حل این مشکلات به ذهن شما می رسد و تهیه و آماده سازی کلیه وسایل مورد نیاز برای بسته بندی ، اعم از جعبه های مناسب برای بسته بندی کالا و اسباب ،طناب ،چسب های پهن،داشتن ماژیک برای نشان گذاری جعبه ها و سایر موارد و…
در رابطه با نکاتی که شما آمادگی اش را ندارید چه می توان کرد؟
یعنی مشکلات و مسائل پنهانی وجود دارد که در چک لیست شما نیستند.برای آنها چه تدبیری می توان اندیشید؟
بهترین پیشنهاد ما برای رفع این استرس ها ،انتخاب یک شرکت حمل و نقل مطمئن و حرفه ای برای انتقال کالا و اثاثیه می باشد که بتواند پروسه انتقال را برای شما تسهیل کند.شرکت سریع بار تهران با بهره گیری از نیروهای آزموده و حرفه ای و انجام بیمه برای کالا و اثاثیه منزل و تخلیه و انتقال سریع و همچنین بسته بندی بسیار حرفه ای و دارا بودن کامیون ها و ماشین های مسقف پیشرفته ۶ متری می تواند آسودگی خیال و جابه جایی ایمن را برای شما عزیزان فراهم آورد.

page_img2



حمل بار به همه شهرستان ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۶
tehran bar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی