باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

یکی از اقداماتی که در هنگام اسباب کشی باید انجام دهید تمیز کردن لوازمی است که در تمام این سال‌ها گرد و غبار بر روی آنها نشسته است. قبل از انجام هر کاری ابتدا لوازم مورد نیاز برای نظافت کردن را تهیه کنید. لوازمی از قبیل دستکش ظرف شویی، انواع شوینده‌ها و تکه پارچه‌های نخی برای گرد گیری را فراهم کنید. دو راه برای تمیز کردن اثاثیه وجود دارد. شما می‌توانید در هنگام جمع کردن وسایل خود، آنها را با حوصله و تک به تک گردگیری کنید و بعد از تمیز کردن آنها را در جعبه های مورد نظرتان بسته بندی کنید. همچنین اگر فرصت کافی برای گرد گیری لوازم خود ندارید می‌توانید آنها را بسته بندی کنید و وقتی به منزل جدید اسباب کشی کردید بعد از باز کردن کارتن‌ها وسایل را با حوصله و یکی یکی تمیز کنید و در جای مخصوص خود قرار دهید. البته ما توصیه می‌کنیم که روش اول را در پیش بگیرید. زیرا وقتی وارد منزل جدید می‌شوید بهتر است از لوازم نو و جدید استفاده کنید و اگر برایتان مقدور نیست که تمام اسباب خود را از نو خریداری کنید توصیه می‌کنیم که حداقل آنها را غبار روبی کنید و فرش‌های کهنه را تعویض کنید. می‌توانید برای شستشوی فرش‌ها از شرکت حمل و نقل مورد نظرتان کمک بخواهید و این کار را به آنها واگذار کنید.


لینک منبع:خدمات نظافت در باربری-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۰
tehran bar

اتوبار و باربری در شهرک نمونه سپاه تهران

تماس ۴۴۳۶۳۵۳۸

۴۴۳۶۳۵۳۹


لینک منبع: اتوبار سریع بار تهران شهرک نمونه سپاه-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۴
tehran bar

دو راهکار: یکی قبل از حرکت، یکی بعد از حرکت

بعد از حمل و نقل اثاثیه و کارهای اتوبار و باربری رفتن به یک منزل جدید می­تواند نگران ­کننده باشد، شما هم احتمالا در چنین مواقعی نمی­دانید چه کار کنید یا از کجا شروع کنید.

ما در ابن مطلب جدید از باربری تهران سریع بار ، اقداماتی را برای نظم دادن به این کار برایتان آماده کرده­ ایم.

غذاهای فاسد شدنی نخرید. تمام غذاهای کنسروی باقی­مانده در منزل را استفاده کنید تا بار سفرتان سبک­ تر شود.

فراموش نکنید که کتاب­های کتابخانه را برگردانید.

فراموش نکنید که وسایل همسایه ها اگر پیشتان مانده را برگردانید.

تمام جعبه­ ها را به طور واضح برچسب­گذاری کنید.

راهکار دوم: بعد از حرکت


همه چیز را تخلیه کنید و محتوای هر بسته را چک کنید.

تخت­­­ها را آماده کنید و پرده ­ها را نصب کنید. حالا شب اول را روی تخت آماده­ می­خوابید!

مطمئن شوید تمام وسایل همان جایی هستند که شما می­خواهید.

بسته به زمانی که در اختیار دارید، شما می­توانید تمام وسایل را باز­کنید و مرتب کنید یا اینکه فقط وسایل ضروری مانند لباس­ها، ظروف و غذاها را باز کنید.

آدرس و شماره تلفن جدیدتان را به همه اطلاع دهید. به خصوص به محل کار، بانک و والدینتان.

روی تخت بروید و استراحت کنید، می­توانید مابقی کارها را فردا انجام دهید!                                                                                                                                                                                        نکات دیگر:

در هنگام باز کردن وسایل، یک کیسه­ ی زباله داشته باشید تا روزنامه­ ها و…. را در آن بریزید.

در هنگام باز کردن وسایل، اگر احساس کردید چیزی را لازم ندارید آن را دور بیاندازید. اسباب ­کشی بهترین فرصت برای خلاص شدن               از وسایل اضافه است.

اگر مسیر حرکت به منزل جدید دشوار و پیچیده است، از یک نقشه استفاده کنید.


لینک منبع:نظم بخشیدن به حمل و نقل به منزل جدید هنگام باربری-سریع بار تهران


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
tehran bar

خدمات ما فقط محدود به باربری نیست و خدمات بسته بندی حرفه ای، ارائه کارتن های جدید و اختصاصی ۷ لایه ، فوم، استرچ، رپ و چسب های وارداتی مرغوب با نشان سریع بار تهران ما را متمایز می کند. همچنین بجز حمل اثاثیه منزل، حمل کالاها و بارهای تجاری نیز به سراسر ایران انجام میشود. برای مشاوره رایگان می توانید با مدیریت شرکت تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. همچنین اگر انتقاد، نظر یا پیشنهادی دارید حتما با ما تماس بگیرید. همراه مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲


مناطق تحت پوشش باربری سریع بار تهران ،در شمال تهران:

(سریع بارتهران) سعادت آباد ،(سریع بارتهران)شهرک غرب ،(سریع بارتهران )فرحزادی ،(سریع بار تهران )صنعت،(سریع بار تهران )کاج،(سریع بار تهران)،(سریع بار تهران) سرو،(سریع بار تهران)علامه،(سریع بار تهران) صرافها،(سریع بار تهران) ولنجک ،(سریع بار تهران)چمران،(سریع بار تهران)محمودیه،(سریع بارتهران) ولیعصر،(سریع بار تهران) پارک وی،(سریع بار تهران) تجریش ،(سریع بار تهران)دربند ،(سریع بار تهران)امانیه ،(سریع بار تهران)جردن،(سریع بار تهران) الهیه،(سریع بار تهران) آفریقا ،(سریع بار تهران) فرشته ،(سریع بار تهران) زعفرانیه،(سریع بار تهران) شیخ بهایی ،(سریع بار تهران)سئول،(سریع بار تهران) میرزا شیرازی،(سریع بار تهران)قیطریه،(سریع بار تهران) گیشا ،(سریع بار تهران) فرامانیه ،(سریع بار تهران)کامرانیه،(سریع بار تهران)آجودانیه ،(سریع بار تهران)لواسان ،(سریع بار تهران) پاسداران،(سریع بار تهران) ضرابخانه،(سریع بار تهران) گاندی،(سریع بار تهران) آرژانتین ،(سریع بار تهران) یوسف آباد،(سریع بار تهران) امیرآباد،(سریع بار تهران) فاطمی ،(سریع بار تهران)هفت تیر

اگر در مناطق بالا ساکن هستید ،با شماره زیرتماس بگیرید.
                  تلفن:    ۸۸۵۸۵۰۰۱


لینک منبع: خدمات باربری محدوده شمال تهران-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۹
tehran bar

خدمات حمل و نقل اتوبار و باربری دهکده در شرکت سریع بار تهران

لینک منبع: اتوبار و باربری سریع بار تهران دهکده-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳
tehran bar

ناوگان حمل و نقل قوی و مورد اعتماد سازه بتن با تضمین سرعت و دقت در حمل به کلیه نقاط ایران ، اماده اراس قطعات پیش ساخته بتنی است.


لینک منبع:خرید آسان بتن بدون پشیمانی در آسان ساز-بتن پیش ساخته آسان ساز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۹
tehran bar

در ذهن عموم ،اثاث کشی تجربه ای زیاد خوشایند نیست.برنامه ریزی و تخمین زدن شرایط در روز جابه جایی به ما کمک می کند تا بتوانیم تجربه ای شیرین برای خود رقم بزنیم.پس اگر جابه جایی بار با طرح ریزی قبلی انجام شده باشد می تواند پریشانی های ذهن را کمتر کند.

به واقع همه وسایلی که در خانه شما وجود دارد با صرف هزینه ،زمان و تلاش زیاد تهیه شده اند و شما برای بدست آوردن آنها زحمت کشیده اید.تصور اینکه یادگاری یکی از عزیزانمان و یا حتی وسیله ای از خانه که خودمان تهیه کرده ایم ، بر اثر سهل انگاری و بی دقتی در حمل و نقل تخریب و یا گم شود یا آسیب ببیند ،برای اکثر افراد دردناک است. چون علاوه بر جنبه مادی قضیه ، گاهی نمی توان بعضی چیز ها را حتی با دادن مبلغ بسیاری پول دوباره بدست آورد ،مانند :پوشه عکس های قدیمی یا یادگاری از یک عزیز…
همه افراد هنگام اثاث کشی کمی آشفتگی دارند.برخی از این نگرانی ها عبارتند از:
چگونگی دسته بندی کردن وسایل، برنامه ریزی کردن زمان حرکت و پایان مسیر ، چیدمان درون ماشین که حداقل صدمه به وسایل وارد شود ،چگونگی بسته بندی وسیله ها، وبررسی دوباره، بسته بندی مناسب کالای ارزشمند و شکستنی و یادگاری، وطریقه خالی کردن حرفه ای کالاها، چگونگی حمل وسایل در طول مسیر وآیا به راننده ای که وظیفه حمل کالای ما را دارد می توانیم همه جوره اطمینان کنیم.اگر برف و باران در طول مسیر حرکت رخ دهد چه بر سرکالا های ما می آید؟آیا وسیله حمل و نقل ما سر پوشیده است؟ نکته ی مهمتر این که این راننده قابل اطمینان را از کجا و چگونه پیدا کینم؟ و یاوقتی به مکان مورد نظر خود رسیدیم ،افراد متخصص برای خالی کردن بار ،مخصوصا بارهای بد دست و سنگین را از کجا پیدا کنیم؟
موارد بالا می تواند سبب نگرانی و تنفر از پروسه اثاث کشی شود و اگر مسیر جابه جایی طولانی باشد از جمله انتقال به شهرستان و… این استرس بیشتر خواهد شد.
با توجه به همه ی افکاری که برای حل این مشکلات به ذهن شما می رسد و تهیه و آماده سازی کلیه وسایل مورد نیاز برای بسته بندی ، اعم از جعبه های مناسب برای بسته بندی کالا و اسباب ،طناب ،چسب های پهن،داشتن ماژیک برای نشان گذاری جعبه ها و سایر موارد و…


لینک منبع:حمل بار به شهرستان-سریع بار تهران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۸
tehran bar

روش‌های منحصر به فرد: بسته‌بندی انواع مختلف ظروف شیشه‌ای

آیا هنگام باربری به مکان‌های دور و نزدیک می‌بایست ظروفتان را جمع کنید؟ این کار را در چند مرحله‌ی آسان می‌توانید انجام دهید.
قدم اول: جعبه‌هایی که دارید را جمع کنید.

قدم دوم: حتما درزهای جعبه‌ها را با دو یا سه لایه نواربندی کنید و چسب بزنید.
قدم سوم: کف جعبه‌ها را با کاغذهای خرد یا مچاله‌شده پر کنید. یا به اندازه‌ی حدودا ۱۰ سانتی‌متر یا آنقدر که کاغذها یک کفی نرم برای محافظت از ظروف بسته‌بندی شده‌ی شما ایجاد کنند.

قدم چهارم: در کف جعبه، سنگین‌ترین ظروف را قرار دهید.

قدم پنجم: بشقاب‌ها را روی هم قرار دهید و بین بشقاب ها کاغذ به اندازه کافی بگذارید و به اندازه‌ای که بین هر بشقاب و جعبه کمی فاصله برای قراردادن کمی کاغد وجود داشته باشد.

قدم ششم: فاصله‌ها را با کاغذ پرکنید. این کار را ادامه دهید و مطمئن شوید بین جعبه و ظروف حدود ۵ الی ۷ سانتی‌متر فاصله است تا بتوانید کاغذهای بیشتری در آنجا قرار دهید.

قدم هفتم: بالای این ظروف بسته‌بندی شده تا حدود ۱۰ سانتی‌متر دوباره کاغذهایی را قرار دهید تا لایه‌ی نرمی ایجاد شود، آنقدر که از بالا نیز محافظت شوند.
قدم هشتم: بالای جعبه را ببندید و کاملا چسب بزنید. نباید ظروف داخل جعبه تکان بخورند.
قدم نهم: با کاغذ دور بشقاب‌های تخت را پوشش دهید. از گوشه تا وسط هر بشقاب را بسته‌بندی کنید. لازم نیست ولی می‌توانید برای محافظت بیشتر از چسب هم استفاده کنید.
قدم دهم: فنجان‌ها و لیوان‌ها را در گوشه‌ قرار دهید. از هر گوشه تا سر باز فنجان یا لیوان‌ها کاغذ بپیچید و سپس درون آن‌ها را نیز با کاغذ پر کنید.
قدم یازدهم: بسته به شکل و حالت آن ظرف شاید نیاز باشد برای ظروف بزرگتر مقدار بیشتری کاغذ استفاده کنید. شاید حتی برای محکم نگه داشتن بعضی از آنها چسب نیز لازم باشد.
قدم دوازدهم: ظروف کوچک را چسب بزنید. شاید در بین کاغذها گم بشوند برای همین، با خودکار یا ماژیک یک علامت برای آنها بگذارید تا هنگام درآوردن از بسته‌بندی به راحتی آنها را پیدا کنید.

لینک منبع:بسته بندی ظروف شیشه ای و چینی-سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۰
tehran bar

برخی از لوازم برقی هستند که قبل از بسته بندی آنها باید اقداماتی را انجام دهید و آنها را برای روز اسباب کشی آماده کنید. لباسشویی نیز از جمله همین موارد است. بنابراین اگر در چند هفته آینده قصد اسباب کشی دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.
ماشین لباسشویی شما از هر نوعی که باشد و تحت سرویس هر شرکتی که باشد باید قبل از اینکه آن را بسته بندی کنید به نکاتی که بیان می‌کنیم توجه کنید.

– درون ماشین لباسشویی خود را از لباس خالی کنید.
به طور قطع وقتی قرار است ماشین لباسشویی را به مکان دیگری انتقال دهید باید آن را از البسه خالی کنید. بنابراین قبل از فرا رسیدن روز موعد بهتر است همه لباس‌های داخل ماشین را بشویید و آن را خالی کنید.

– ماشین خالی را روشن کنید.
یک مرتبه ماشین را بدون هیچ لباسی در درونش روشن کنید و اجازه دهید که فرایند شستشو به طور کامل بدون هیچ نوع مواد شوینده‌ای انجام شود. این کار به تمیز شدن مخزن دستگاه شما کمک می‌کند. بعد از اتمام فرایند شستشو در ماشین را به طور کامل باز کنید و اجازه دهید که جریان هوا داخل محفظه شود و آن را کاملا خشک کند.

– آب درون مخزن دستگاه را به طور کامل خالی کنید.
شیر فلکه آب سرد و گرم را که در پشت ماشین قرار دارد در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. این کار باعث تخلیه آب از مخزن دستگاه می‌شود.

– سیم رابط ماشین را از پریز برق جدا کنید.
اطمینان حاصل کنید که دستگاه به جریان برق وصل نیست.

– اتصال شیلنگ ماشین لباسشویی را از شیر فلکه قطع کنید.
شیلنگ آب گرم و آب سرد را از فلکه جدا کنید و باقی مانده آب درون لوله را خالی کنید.

– در اقدام بعدی می‌بایست شیلنگ‌ها را به همراه شیلنگ مخصوص آب کشی از ماشین جدا کنید.

– بدنه بیرونی ماشین را با دستمال مرطوبی به طور کامل تمیز کنید.

– تنظیمات ماشین را بر روی قفل مخصوص شستشو قرار دهید.

– سیم رابط ماشین را به وسیله طناب و یا چسب محکمی به بدنه ماشین بچسبانید تا در هنگام جا‌به‌جایی دست و پا گیر نباشد.

– ماشین را در روز اسباب کشی به وسیله پوشال‌های کاغذی و یا فوم‌های ضربه‌گیر کاملا بپوشانید تا در هنگام حمل بار دچار خراشیدگی و ضربه نشود.

– برای حمل ماشین از چرخ‌های قرقره‌ای استفاده کنید تا راحت‌تر بتوانید آن را انتقال دهید.

لینک منبع:باربری- سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۰
tehran bar

قبل از اینکه یخچال را بسته بندی کنید و داخل ماشین حمل بار قرار دهید باید اقداماتی را انجام دهید. در این مقاله کارهای مقدماتی را که برای آماده کردن یخچال می‌بایست انجام دهید مطرح می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان مقاله همراه ما باشید. 

– در ابتدا محتویات یخچال را به طور کامل خالی کنید. مواد غذایی فاسد شدنی را دور بریزید و فقط مواد غذایی را که در طولانی مدت می‌توان از آنها نگهداری کرد را نگهداری کنید. اگر کنسروی دارید که در آن باز شده آن را دور بریزید و یا موقتا در یخچال خانه همسایه خود از آن نگهداری کنید.

– بعد از خالی کردن درون یخچال نوبت به برداشتن قفسه‌های درون یخچال می‌رسد. تمام قفسه‌های یخچال را جدا کنید و هر کدام را جداگانه داخل حوله و یا پارچه نرم و ضخیمی بپیچید. با این کار آنها را در مقابل ضربه‌های احتمالی حفظ می‌کنید.

– یخچال را از برق جدا کنید و سیم رابط را به وسیله طناب محکم و یا نوار چسب ضخیمی به دور بدنه یخچال بپیچانید و یا جداگانه آن را حلقه کنید و طوری محکم کنید که در طول مدت جا‌به‌جایی سیم رابط باز نشود و دست و پا گیر نباشد.

– اگر یخچال شما ساید بای ساید است قسمت یخ ساز را از درون یخچال جدا کنید و تمام یخ‌های تولید شده را از درون یخ ساز خالی کنید. همچنین مطمئن شوید که تصفیه کننده آب به شیر آب وصل نباشد. همه چیز را خوب کنترل کنید.

– اگر یخچال شما برفک زده است بهتر است برفک آن را آب کنید. آب شدن برفک یخچال زمان‌بر است. پس بهتر است کمی زودتر نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

– داخل یخچال را به کمک مواد ضد عفونی کننده کامل تمیز کنید. همین طور بدنه یخچال را با دستمال مرطوبی به طور کامل تمیز کنید.

– بهتر است داخل یخچال را کمی باز نگه دارید تا در مجاورت هوا رطوبت احتمالی آن خشک شود.

– بعد از انجام دادن تمام مراحل فوق نوبت به بستن و قفل کردن در یخچال می‌رسد. بعضی از یخچال‌ها دو قسمتی هستند. در مورد آنها باید در قسمت سردخانه یخچال را نیز با طناب یا پارچه محکمی خوب ببندید تا در حین جا‌به‌جایی باز نشود.

– برای حمل یخچال حتما از چرخ متحرک و قرقره دار استفاده کنید تا راحت‌تر بتوانید آن را انتقال دهید.

– یخچال را حتما به صورت عمودی انتقال دهید تا گاز فریون درون یخچال نشت نکند. برای انتقال حتما از چند نفر کمک بگیرید.

– بعد از انتقال یخچال به مکان جدید حداقل تا ۳ ساعت یخچال را به برق متصل نکنید و آن را روشن نکنید.

لینک منبع: آماده سازی یخچال برای باربری- سریع بار تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۵
tehran bar