باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

برخی از لوازم برقی هستند که قبل از بسته بندی آنها باید اقداماتی را انجام دهید و آنها را برای روز اسباب کشی آماده کنید. لباسشویی نیز از جمله همین موارد است. بنابراین اگر در چند هفته آینده قصد اسباب کشی دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.
ماشین لباسشویی شما از هر نوعی که باشد و تحت سرویس هر شرکتی که باشد باید قبل از اینکه آن را بسته بندی کنید به نکاتی که بیان می‌کنیم توجه کنید.

– درون ماشین لباسشویی خود را از لباس خالی کنید.
به طور قطع وقتی قرار است ماشین لباسشویی را به مکان دیگری انتقال دهید باید آن را از البسه خالی کنید. بنابراین قبل از فرا رسیدن روز موعد بهتر است همه لباس‌های داخل ماشین را بشویید و آن را خالی کنید.

– ماشین خالی را روشن کنید.
یک مرتبه ماشین را بدون هیچ لباسی در درونش روشن کنید و اجازه دهید که فرایند شستشو به طور کامل بدون هیچ نوع مواد شوینده‌ای انجام شود. این کار به تمیز شدن مخزن دستگاه شما کمک می‌کند. بعد از اتمام فرایند شستشو در ماشین را به طور کامل باز کنید و اجازه دهید که جریان هوا داخل محفظه شود و آن را کاملا خشک کند.

– آب درون مخزن دستگاه را به طور کامل خالی کنید.
شیر فلکه آب سرد و گرم را که در پشت ماشین قرار دارد در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. این کار باعث تخلیه آب از مخزن دستگاه می‌شود.

– سیم رابط ماشین را از پریز برق جدا کنید.
اطمینان حاصل کنید که دستگاه به جریان برق وصل نیست.

– اتصال شیلنگ ماشین لباسشویی را از شیر فلکه قطع کنید.
شیلنگ آب گرم و آب سرد را از فلکه جدا کنید و باقی مانده آب درون لوله را خالی کنید.

– در اقدام بعدی می‌بایست شیلنگ‌ها را به همراه شیلنگ مخصوص آب کشی از ماشین جدا کنید.

– بدنه بیرونی ماشین را با دستمال مرطوبی به طور کامل تمیز کنید.

– تنظیمات ماشین را بر روی قفل مخصوص شستشو قرار دهید.

– سیم رابط ماشین را به وسیله طناب و یا چسب محکمی به بدنه ماشین بچسبانید تا در هنگام جا‌به‌جایی دست و پا گیر نباشد.

– ماشین را در روز اسباب کشی به وسیله پوشال‌های کاغذی و یا فوم‌های ضربه‌گیر کاملا بپوشانید تا در هنگام حمل بار دچار خراشیدگی و ضربه نشود.

– برای حمل ماشین از چرخ‌های قرقره‌ای استفاده کنید تا راحت‌تر بتوانید آن را انتقال دهید.

لینک منبع:باربری- سریع بار تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
tehran bar

باربری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی