باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

آماده سازی یخچال برای باربری

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ق.ظ

قبل از اینکه یخچال را بسته بندی کنید و داخل ماشین حمل بار قرار دهید باید اقداماتی را انجام دهید. در این مقاله کارهای مقدماتی را که برای آماده کردن یخچال می‌بایست انجام دهید مطرح می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان مقاله همراه ما باشید. 

– در ابتدا محتویات یخچال را به طور کامل خالی کنید. مواد غذایی فاسد شدنی را دور بریزید و فقط مواد غذایی را که در طولانی مدت می‌توان از آنها نگهداری کرد را نگهداری کنید. اگر کنسروی دارید که در آن باز شده آن را دور بریزید و یا موقتا در یخچال خانه همسایه خود از آن نگهداری کنید.

– بعد از خالی کردن درون یخچال نوبت به برداشتن قفسه‌های درون یخچال می‌رسد. تمام قفسه‌های یخچال را جدا کنید و هر کدام را جداگانه داخل حوله و یا پارچه نرم و ضخیمی بپیچید. با این کار آنها را در مقابل ضربه‌های احتمالی حفظ می‌کنید.

– یخچال را از برق جدا کنید و سیم رابط را به وسیله طناب محکم و یا نوار چسب ضخیمی به دور بدنه یخچال بپیچانید و یا جداگانه آن را حلقه کنید و طوری محکم کنید که در طول مدت جا‌به‌جایی سیم رابط باز نشود و دست و پا گیر نباشد.

– اگر یخچال شما ساید بای ساید است قسمت یخ ساز را از درون یخچال جدا کنید و تمام یخ‌های تولید شده را از درون یخ ساز خالی کنید. همچنین مطمئن شوید که تصفیه کننده آب به شیر آب وصل نباشد. همه چیز را خوب کنترل کنید.

– اگر یخچال شما برفک زده است بهتر است برفک آن را آب کنید. آب شدن برفک یخچال زمان‌بر است. پس بهتر است کمی زودتر نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

– داخل یخچال را به کمک مواد ضد عفونی کننده کامل تمیز کنید. همین طور بدنه یخچال را با دستمال مرطوبی به طور کامل تمیز کنید.

– بهتر است داخل یخچال را کمی باز نگه دارید تا در مجاورت هوا رطوبت احتمالی آن خشک شود.

– بعد از انجام دادن تمام مراحل فوق نوبت به بستن و قفل کردن در یخچال می‌رسد. بعضی از یخچال‌ها دو قسمتی هستند. در مورد آنها باید در قسمت سردخانه یخچال را نیز با طناب یا پارچه محکمی خوب ببندید تا در حین جا‌به‌جایی باز نشود.

– برای حمل یخچال حتما از چرخ متحرک و قرقره دار استفاده کنید تا راحت‌تر بتوانید آن را انتقال دهید.

– یخچال را حتما به صورت عمودی انتقال دهید تا گاز فریون درون یخچال نشت نکند. برای انتقال حتما از چند نفر کمک بگیرید.

– بعد از انتقال یخچال به مکان جدید حداقل تا ۳ ساعت یخچال را به برق متصل نکنید و آن را روشن نکنید.

لینک منبع: آماده سازی یخچال برای باربری- سریع بار تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
tehran bar

باربری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی