باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

جا به جایی و حمل بارها در ونک

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

زمین های محدوده ونک در تهران در ابتدا متعلق به ناصر الدین شاه بود که بعدها شخصی به نام میرزا یوسف آشتیانی توانست این زمین ها را از ناصرالدین شاه خریداری کند .میرزا یوسف آشتیانی در این محدوده برای ارامنه یک قلعه ساخت . ارامنه هم کم کم شروع به آباد کردن این منطقه کردند ، ونک در زمان های قدیم از دو قسمت تشکیل شده بود : ارامنه نشین و قسمت ونک مستوفی .

بعدها بخش ارامنه نشین ونک به ، آرارات تغییر نام پیدا کرد. محله ونک همواره شاهد دوستی و سازگاری بین ارامنه و مسلمان در کنار هم بوده است اما امروزه با بزرگ شدن شهر تهران و کوچ کردن ارامنه به دیگر نقاط ، شاهد تعداد بسیار کمی از ارامنه در این محله هستیم .
یکی از مجتمع هایی که تعداد زیادی از افراد ساکن در آن ارمنی هستند ، مجتمع گارنی می باشد و باشگاهی نیز به نام آرارات در این محله وجود دارد که برای ارامنه ساخته شده است . در اطراف میدان ونک شاهد مراکز تجاری هستیم اما خود محله بیشتر سبکی مسکونی دارد . ونک به عنوان یکی از با ارزشترین مناطق مسکونی تهران شناخته شده است . محله ونک دارای بیمارستان ها و مراکز تجاری و خرید بسیاری است . در محله ونک پارک بزرگ ملت وجود دارد که همه روزه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان در درون خود است .
• مرکزهای خرید
یکی از معروف ترین مراکز خرید که در ونک قرار دارد ، مرکز خرید ونک ، آیینه ونک و مرکز خرید سئول است . البته مراکز خرید بسیار زیاد دیگری را می توان در این محله پیدا کرد که علاقه مندان زیادی هر روزه برای بازدید و انجام خرید به این مراکز مراجعه و اوقات خود را در آن سپری می کنند .
• فضای سبز
محله ونک از نظر پوشش گیاهی دارای شرایط بسیار خوبی است . پارک ملت ، پارک سئول و همچنین باغ مستوفی الممالک نیز همگی در این محله واقع شده اند . باغ مستوفی الممالک در خیابان سئول قرار دارد . این باغ وعمارت درون آن از دوره قاجار به یادگار مانده است و از سال ۱۳۸۱ بازدیدش برای عموم آزاد شد و جزو آثار ملی ایران به ثبت رسید . این باغ دارای زمینی به مساحت ۳ هزارهکتار است و دارای تعداد زیادی درخت میوه است که عمرشان به ۲۰۰ سال می رسد .
• مراکز درمانی
در محله ونک چندین مرکز درمانی وجود دارد و همچنین می توانیم در این مکان شاهد تعداد زیادی مطب باشیم که پزشکان با تخصص های مختلف این محله را برای انجام کار خود انتخاب کرده اند .
۱٫ بیمارستان بقیه الله در خیابان ملاصدرا قرار دارد .
۲٫ بیمارستان های محب و رجایی بالاتر از میدان ونک واقع شده اند .
• مراکز مذهبی و تاریخی
یکی از قدیمی ترین مسجدهای موجود در تهران ، مسجد جامع ونک است که در ده ونک قرار دارد . در زیر به معرفی برخی از این مکان های معروف و شناخته شده در محله ونک اشاره می کنیم .
۱٫ مسجد جامع ونک
۲٫ باغ ها و قنات های ده ونک
۳٫ مجموعه ورزشی آرارات
۴٫ زورخانه ونک
۵٫ دانشگاه الزهرا
۶٫ قلعه ارامنه
۷٫ حمام تاریخی ده ونک
شما شهروندان گرامی ، که در هر کجایی از محله ونک ساکن هستید ، برای جا به جایی و حمل بارها و کالاهای خود می توانید با شرکت سریع بار تهران تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به جا جایی بارهای شما اقدام می کنند .


http://saribartehran.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
tehran bar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی