باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

بسته بندی ظروف شیشه ای و چینی

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ

روش‌های منحصر به فرد: بسته‌بندی انواع مختلف ظروف شیشه‌ای

آیا هنگام باربری به مکان‌های دور و نزدیک می‌بایست ظروفتان را جمع کنید؟ این کار را در چند مرحله‌ی آسان می‌توانید انجام دهید.
قدم اول: جعبه‌هایی که دارید را جمع کنید

قدم دوم: حتما درزهای جعبه‌ها را با دو یا سه لایه نواربندی کنید و چسب بزنید.

قدم سوم: کف جعبه‌ها را با کاغذهای خرد یا مچاله‌شده پر کنید. یا به اندازه‌ی حدودا ۱۰ سانتی‌متر یا آنقدر که کاغذها یک کفی نرم برای محافظت از ظروف بسته‌بندی شده‌ی شما  ایجاد کنند.


قدم چهارم: در کف جعبه، سنگین‌ترین ظروف را قرار دهید.

قدم پنجم: بشقاب‌ها را روی هم قرار دهید و بین بشقاب ها کاغذ به اندازه کافی بگذارید و به اندازه‌ای که بین هر بشقاب و جعبه کمی فاصله برای قراردادن کمی کاغد وجود  داشته باشد.

قدم ششم: فاصله‌ها را با کاغذ پرکنید. این کار را ادامه دهید و مطمئن شوید بین جعبه و ظروف حدود ۵ الی ۷ سانتی‌متر فاصله است تا بتوانید کاغذهای بیشتری در آنجا قرار  دهید.

قدم هفتم: بالای این ظروف بسته‌بندی شده تا حدود ۱۰ سانتی‌متر دوباره کاغذهایی را قرار دهید تا لایه‌ی نرمی ایجاد شود، آنقدر که از بالا نیز محافظت شوند.
قدم هشتم: بالای جعبه را ببندید و کاملا چسب بزنید. نباید ظروف داخل جعبه تکان بخورند.

قدم نهم: با کاغذ دور بشقاب‌های تخت را پوشش دهید. از گوشه تا وسط هر بشقاب را بسته‌بندی کنید. لازم نیست ولی می‌توانید برای محافظت بیشتر از چسب هم استفاده کنید.
قدم دهم: فنجان‌ها و لیوان‌ها را در گوشه‌ قرار دهید. از هر گوشه تا سر باز فنجان یا لیوان‌ها کاغذ بپیچید و سپس درون آن‌ها را نیز با کاغذ پر کنید.

قدم یازدهم: بسته به شکل و حالت آن ظرف شاید نیاز باشد برای ظروف بزرگتر مقدار بیشتری کاغذ استفاده کنید. شاید حتی برای محکم نگه داشتن بعضی از آنها چسب نیز لازم باشد.
قدم دوازدهم: ظروف کوچک را چسب بزنید. شاید در بین کاغذها گم بشوند برای همین، با خودکار یا ماژیک یک علامت برای آنها بگذارید تا هنگام درآوردن از بسته‌بندی به راحتی  آنها را پیدا کنید.

چند نکته:

برای پر کردن جاهای خالی درون جعبه می‌توانید از حوله، پتو یا بالشتک استفاده کنید.
می‌توانید برای پر کردن فضای خالی بالای جعبه از اشیاء سبک‌وزن استفاده کنید. به هر حال مطمئن شوید که ظروف داخل جعبه تکان نمی‌خورند و به خوبی بسته‌بندی شده‌اند.
هشدار: جعبه‌ی بسته‌بندی شده‌ی ظروف نباید بیش از حد سنگین شود. وزن مناسب برای هر جعبه تقریبا تا حداکثر ۱۱ الی ۱۴۴ کیلوگرم است.

آموزش بسته بندی

بسته بندی ظروف شیشه ای و چینی سریع بار تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
tehran bar

باربری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی