باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

تعداد شرکت‌های باربری که مشغول به کار هستند و به مشتریان خدمات رسانی می‌کنند بسیار زیاد هستند ولی همه آنها دارای مجوز نیستند. برخی از آنها به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند. بنابراین بهتر است مشتریان قبل از انتخاب شرکت مورد نظر درباره آنها و نحوه عملکردشان تحقیقات لازم را انجام دهند. همیشه بهترین راه حل انتخاب شرکت‌هایی است که از راه قانونی و با مجوز عمل می‌کنند. زیرا در این شرایط اگر تخلفی صورت بگیرد و یا حمل بار به صورت غیر قانونی انجام پذیرد از طریق اتحادیه صنف باربری قابل پیگیری است. اتحادیه شرکت‌ها را موظف به رعایت اصول و قوانینی می‌کند که در پی آن همه می‌بایست به طور منظم و هماهنگ فعالیت خود را انجام دهند. به طور مثال تعرفه حمل بار برای هر نوع وسیله نقلیه‌ای با توجه به زمان و مکان بارگیری مشخص می‌شود و کلیه شرکت‌ها موظف به رعایت آن هستند. اگر شرکتی نرخ بیشتری را در نظر بگیرد و این موضوع خلاف عرف صنف باربری باشد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با قوانین باربری به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
– مایعات باید به وسیله تانکر حمل شوند.
– طول و عرض لوازم نباید از اتاق بار بیشتر باشد.
– اگر راننده وسیله نقلیه باربری بار غیر مجاز حمل کند مسئول خسارت وارد شده به راه است.
– رانندگان می‌بایست برای وزن کردن وسیله خود ماشین را بر روی باسکول قرار دهند.
– مواد آتش زا و محترقه را فقط به کمک وسایل نقلیه مخصوص حمل کنید.
– اندازه ماشین‌های باربری بایستی مطابق مشخصات کاتالوگ کارخانه سازنده باشد ولی گنجایش آن با شماره گذاری تعیین می‌شود.
اخذ مجوز از سوی اتحادیه به شرکت های حمل بار کمک می‌کند که در صورت بروز هر مشکلی نهاد مربوطه را در جریان قرار دهند و از کمک های آنها بهره مند شوند. همچنین مشتریان بیشتر علاقه‌مند هستند که با شرکت هایی همکاری کنند که زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند.


لینک منبع: مزایای کار با باربری های دارای مجوز از اتحادیه چیست-سریع بار تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی