باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

شرکت های حمل بار

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ

حمل بار و کالا از طریق زمینی ،یکی ازقدیمی ترین روش هایی است که برای جا به جایی از آن استفاده می کنند.این روش به دلیل کم هزینه بودن و سرعت جابه جایی طرفداران زیادی دارد.

اگر بخواهیم حمل و نقل در ایران را با دیگر کشورهای پیشرفته جهان مقایسه کنیم ،درمی یابیم که از لحاظ زیرسازی ،جاده ها و ناوگان حمل و نقل و….کشور ما در رتبه های بسیار پایینی قرار دارد.
همچنین در بخش های مختلف در کشوراز جمله: صنعت،کشاورزی و…کمبود امکانات حمل و نقل برای انتقال منظم ، اصولی و طبق زمان بندی مناسب(بارهای فاسد شدنی و…) بارها و کالا ها احساس می شود.
تاثیرات این زیان فقط به بازارهای داخلی کشور ما نمی رسد،بلکه می توانیم تاثیرات منفی آن برای صادرات کالا از طریق زمینی به کشورهای همسایه نیز مشاهده کنیم. برای مثال کالاهایی را که می توانیم با هزینه بسیار پایین و زمان کم از راه زمینی انتقال دهیم،به دلیل نبود امکانات مناسب ،ناچار به انتقال آن ها از راه هوایی یا دریایی هستیم که زمان و هزینه بالایی را برای ما در برخواهد داشت.
البته تنها مقصر مشکلات موجود را نمی توان ، زیر ساخت های کشور دانست بلکه عواملی همچون:
عدم مسئولیت شرکت های حمل بار،آسیب رساندن به باردر طول مسیر(ضررهای مالی به صاحبان کالا)،عدم وجود زمانبندی دقیق مبدا و مقصد توسط شرکت های حمل بار،هزینه های گزاف و… نیز در بروز این مشکلات نقش دارند.
نتایج مثبت انتقال کالا به صورت زمینی را می توانیم در خیلی از کشورهای جهان(کاستاریکا،بولیوی،تایلند و…)به وضوح مشاهده کرد.
اگر به کشورهای توسعه یافته و پیشرفته جهان نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که همه افرادی که در بخشی از جامعه مشغول به خدمت هستند،داشتن اخلاق حرفه ای برایشان بسیار اهمیت دارد.
اخلاق حرفه ای یعنی داشتن یک تعریف جامع،کامل و صحیح از روش ها و قوانینی که کارهای مدیریتی بر مبنای آن انجام می شود، در حقیقت هدف اخلاق حرفه ای برای یک سازمان وجود راستی،عدالت،اخلاص و صداقت،متعهد بودن به انجام کار و…بین مسئولین و کارمندان آن سازمان است.
متاسفانه گاهی در کشورمان مشاهده می کنیم که به مبحث اخلاق حرفه ای در کار، توجه نشان نمی دهند ،پس چگونه می توان انتظار داشت در یک شرکت که کلیه افراد بالا دستی آن دچار فساد کاری هستند ،نیرو های زیر دست، اخلاق حرفه ای در کار را رعایت کنند؟
ولی با تحقیق و بررسی و دیدن سوابق کاری شرکتی که می خواهید با آن قرار داد ببندید،می توانید به حسن انجام کار آن شرکت پی ببرید.

برخی ازخصوصیاتی که یک شرکت حمل کالا را،منحصر به فرد از دیگر شرکت ها می کند :
• داشتن بیمه نامه برای بار(جهت ضمانت کار)
• سرعت و نکته بینی وایمنی در کلیه مراحل کار
• بسته بندی حرفه ای کالا (جعبه های چند لایه ،کیسه های پلاستیکی حباب دار و…)
• می توانید قبل از ثبت سفارش خود با کارشناسان ما(سریع بار تهران) به طور رایگان مشورت کنید.

لینک منبع: باربری سریع بار تهران-http://saribartehran.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی