باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

باربری ایمن

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ

اگر در هنگام باربری به نکات ایمنی توجه کافی نداشته باشید ممکن است فاجعه به بار آید. در هر کاری احتیاط شرط عقل است. برای آشنایی بیشتر با موارد مهم و ضروری که در حین جا‌به‌جایی باید به آنها توجه کنید چند نکته را متذکر می‌شویم. بنابراین اگر قصد جا‌به‌جایی دارید و یا یکی از نزدیکانتان به زودی اسباب کشی می‌کند بهتر است این مقاله را مطالعه کنید و از نکات مفیدی که مطرح می‌شود استفاده کنید.

– مواظب لوازم شکستنی باشید.
وسایلی که از جنس شیشه یا کریستال هستند در عین حساس بودن بسیار خطرناک نیز هستند. اگر ضربه‌ای به آنها وارد شود میشکنند و ممکن است خرده شیشه‌ها دست و پای شما را زخم کنند و به شما آسیب برسانند.

– جعبه‌ها را از بالای سر حمل نکنید.
هیچ‌گاه برای جا‌به‌جایی بسته‌ها آن‌ها را از بالای سر خود عبور ندهید. ممکن است جعبه‌ها به خوبی بسته‌بندی نشده باشند و در میان راه پاره شوند و لوازم داخل آنها به بیرون پرتاب شود. اگر آنها را از بالای سر خود عبور دهید ممکن است به سر و گردن خود و یا دیگران آسیب برسانید. بهتر است برای بلند کردن جعبه‌ها ابتدا آن‌ها را به خود نزدیک کنید و سپس به کمک دست‌ها و بازوان خود آن‌ها را حمل کنید.

– ارتفاعات را در نظر بگیرید.
همیشه مراقب بلندی‌ها و ارتفاعات موجود در مکان حمل و نقل باشید. اگر برای جدا کردن و یا نصب پرده‌ها بالای نردبان و یا چهارپایه‌ رفته‌اید بسیار با دقت رفتار کنید و مواظب باشید که تعادل خود را از دست ندهید. چهارپایه یا نردبان را حتما به دیوار یا جسم ثابت و محکمی تکیه دهید و یا از یکی از اطرافیان خود برای ثابت نگه داشتن آن کمک بگیرید.

– لوازم برقی را جدی بگیرید.
لوازم برقی مانند یخچال را قبل از جا‌به‌جا کردن از پریز برق جدا کنید. مطمئن شوید که از جریان برق کاملا خالی شده باشد. در جدا کردن سیم‌های برق بسیار دقت کنید. برای وصل کردن لوستر و یا جدا کردن لامپ‌ها کنتور برق را قطع کنید و مراقب اتصالات برق باشید.

– اجسام سنگین را با ملاحظه جا‌به‌جا کنید.
برای بلند کردن وسایل سنگین به تنهایی اقدام نکنید و حتما از اطرافیان خود کمک بگیرید. این کار به حفظ تعادل جسمی شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که بهتر اجسام را انتقال دهید. اگر کسی در اطراف شما نیست که به شما در بلند کردن وسایل سنگین کمک کند پیشنهاد می‌کنیم که اگر شرایط برای هل دادن اجسام فراهم است از این روش استفاده کنید. لوازم را بر روی زمین بکشید. فراموش نکنید اگر وزن جسمی که می‌خواهید آن را انتقال دهید بیش از حد زیاد باشد ممکن است صدمات جدی به مهره‌های کمر و یا گردن شما وارد کند.

– لوازم تیز و برنده را در کاغذ بپیچید.
وسایل تیز مانند چاقو و یا تیغه برخی لوازم برقی که برنده و خطرناک هستند را حتما به وسیله پارچه یا روزنامه بپوشانید و در جای مخصوصی قرار دهید که از دسترس کودکان به دور باشد. بر روی آنها برچسب بزنید تا از سایر لوازم قابل تشخیص باشند.

– به سطوح صاف و سیقلی بیشتر توجه کنید.
مراقب سطوح صاف و یا شیب دار باشید. سطوحی که از جنس سرامیک و یا کاشی هستند می‌توانند بسیار لیز باشند. حتی برخی سنگ‌ها نیز بسیار صاف و سیقلی هستند و امکان سر خوردن را برای شما ایجاد می‌کنند. بعضی از قسمت‌های خانه ممکن است شیبدار باشد. در هنگام عبور از روی این سطوح بیشتر احتیاط کنید و یا از جوراب، کفش و پاپوش استفاده نکنید.

– فلکه گاز را کنترل کنید.
قبل از جدا کردن و یا وصل کردن اجاق گاز فلکه گاز را قطع کنید. مراقب نشت گاز باشید و در صورت حس کردن بوی گاز در فضای آشپزخانه و یا خانه خود سریعا اقدامات ایمنی را انجام دهید.

– شیر آب را ببندید.
قبل از ترک خانه فلکه آب را ببندید و اگر در قسمتی از خانه شیر آب چکه می‌کند نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. اگر دقت لازم را به کار نبرید ممکن است شیر آب نشتی داشته باشد و به مرور تمام خانه پر از آب شود و به داخل جعبه‌های بسته‌بندی شده وارد شود.



لینک منبع:باربری ایمن-سریع بار تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی