باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

دلیل نامگذاری محله جنت آباد به این اسم ، داشتن رودخانه های مختلف و بسیار زیاد در زمان های گذشته بوده است که از آب این رودخانه ها ، برای آبیاری باغ های اطراف استفاده می کردند .

البته زمین هایی که این محله اکنون در آن شکل گرفته است برای شخصی به نام نظام مافی بوده است ، که این شخص خیّر بعدها این زمین ها را در اختیار مردم و همچنین و سازمان های دولتی قرار داد و خود از داشتن آنها صرف نظر کرد .
در زمان های قدیم ، محله جنت آباد جزو مناطق ارزان قیمت در تهران بود به طوریکه اکثر کارگرانی که در اطراف تهران و در کارخانه های واقع درغرب تهران مشغول به کار بودند ترجیح می دانند در این محله ساکن شوند و کم کم با خریدن زمین های این محله ، توانستند صاحب خانه شوند .
آب وهوای جنت آباد ، بسیار خوب و مطبوع بود به طوریکه عده ای آن را ریه های تهران می دانستند ، به همین دلیل تعداد بسیاری از بیماران که مشکلات تنفسی داشتند و همچنین سالمندان ترجیح دادند که برای زندگی به این منطقه نقل مکان کنند . بیشتر ساکنان محله جنت آباد را پرسنل و کارمندان شهرداری و همچنین کارمندان هواپیمایی تشکیل داده اند و به همین دلیل است که میانگین سطح سواد در این محله نسبتا بالاست .
این محله ترافیک پایینی دارد و همچنین از کوچه های آرام دنج و بدون تشنج تشکیل شده است که آرامش ساکنان خود را به همراه دارد . دسترسی وسایل حمل و نقل عمومی در محله جنت آباد از مبداء صادقیه و پونک انجام می گیرد و همچنین برای دسترسی به مترو می توان به ایستگاه صادقیه مراجعه کرد . این محله دارای محدودیت ترافیکی نمی باشد و نزدیکترین ایستگاه پمپ بنزین آن ، به سردار جنگل نزدیک می باشد . یکی از سرگرمی های ساکنان این محله سر زدن به پاساژ سمرقند است که تمامی نیازهای ساکنین خود را بر طرف کرده است و همیشه پر از جمعیت است .
محله جنت آباد دارای فضاهای سبز متعددی است . از جمله :
۱٫ بوستان ساحل
۲٫ بوستان محصل
۳٫ بوستان گلبن
۴٫ بوستان کوروش
۵٫ بوستان آزادگان و …
این محله دارای مراکز درمانی متعدد است که به طور شبانه روزی در حال ارائه خدمت به ساکنان هستند . مثلا درمانگاه جنت آباد و الیاد تعدادی از آن هاست .
تعداد مدارس در این محله مناسب است به طوری که در دوره ابتدایی ۸ مدرسه پسرانه و ۱۱ مدرسه دخترانه وجود دارد ، در مقطع راهنمایی نیز دارای ۹ مدرسه دخترانه و ۹ مدرسه پسرانه است و همچنین مقطع دبیرستان آن هم ۸ مدرسه پسرانه و ۸ مدرسه دخترانه دارد .
شما ساکنین محترم در محله جنت آباد تهران ، جهت جابه جایی و انتقال کلیه بارها و کالا های خود می توانید به طور شبانه روزی با شرکت باربری و اتوبارسریع بار تهران تماس بگیرید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید .




ادامه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
tehran bar

بار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی