باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

سریع بار تهران ) در فرمانیه

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

در زمان های قدیم ، محله فرمانیه دارای آب و هوای بسیار مناسب و زمین های مساعد برای کشاورزی بوده است ، به همین دلیل عده زیادی از افراد برای دسترسی به این شرایط ، به این مکان مهاجرت کردند .

از سال ها قبل افراد ثروتمند به دلیل وجود آب و هوای بسیار مناسب این محله ، به این مکان مهاجرت کردند و به تدریج باعث رونق این منطقه شدند . یکی از خانواده های بسیار معروف فرمانیه ، خانواده نوریان نام دارند ، گفته می شود اصالت مازندرانی داشتند و محل سکونت اولیه آنها شهر نور در استان مازندران بوده است. یکی از مهمترین خیابان های این محله ، خیابان فرمانیه یا لواسانی نام دارد . در این خیابان سفارتخانه های زیادی موجود می باشد و تعداد زیادی ازدیپلمات ها و سفیران کشورهای مختلف این محله را برای سکونت خود برگزیده اند .
وجود سفارتخانه های زیاد ، باعث امنیت این محله شده است ، این محله را می توان جزو مناطق مدرن و پیشرفته در نظر گرفت و با توجه به خصوصیات محله های دارای بافت مدرن ، روابط اجتماعی با دیگر ساکنین محل در آن کمتر دیده می شود . در ساعات اوج ترافیک به دلیل نزدیک بودن کوچه های قسمت جنوبی محله فرمانیه به اتوبان صدر ، شاهد انتقال ترافیک سنگین اتوبان به این محله هستیم . شمال و جنوب ، شرق و غرب محله فرمانیه هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند به طوریکه :
o جنوب محله دارای بافتی شبیه شطرنج است و دارای نظم می باشد.
o در خیابان فرمانیه نیز می توانیم انواع فروشگاه ها و پاساژهای مختلف را مشاهده کنیم و افراد ساکن درمحله همه روزه برای تهیه مایحتاج روزانه و یا خرید اقلام خود به این فروشگاه ها مراجعه می کنند .
o در غرب این محله نمی توان خیابان های منظم را مشاهده کرد و این خیابان ها بیشتر به صورت سلیقه ای شکل گرفته اند ، نکته بسیار مثبت در این قسمت وجود باشگاه های ورزشی متنوع است .
• دسترسی های محله فرمانیه
۱٫ محله فرمانیه از سمت شمال دسترسی به نیاوران دارد .
۲٫ از سمت جنوب به اتوبان صدر و قسمتی از آن به خیابان لواسانی می رسد .
۳٫ از سمت شرقی آن با خیابان پاسداران مرز مشترک دارد .
۴٫ از سمت غرب دسترسی آن با دزاشیب و همچنین قسمت هایی از کامرانیه است .
• حمل و نقل عمومی
برای این محله ، تاکسی و اتوبوس از مبدا تجریش وجود دارد. نزدیکترین مترو نیز ، مترو تجریش است . در این منطقه محدودیت ترافیکی خاصی وجود ندارد . نزدیک ترین ایستگاه های پمپ بنزین به این محله ، در اقدسیه وهمچنین باغ فردوس است .


• مراکز درمانی محله فرمانیه
بیمارستان فوق تخصصی فرمانیه در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد ، این بیمارستان در خیابان محک واقع شده است . البته در این محله دو درمانگاه کوچک دیگر نیز ساخته شده است که اهالی می توانند برای رفع پاره ای از مشکلات درمانی خود به آنها مراجعه کنند .
شما همشهریان گرامی که در هر نقطه از محله فرمانیه ساکن هستید ، می توانید جهت حمل و جابه جایی کالاها و بارهای خود به طور شبانه روزی با شرکت سریع بار تهران تماس حاصل فرمایید .



http://saribartehran.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی