باربری و اتوبار سریع بار تهران

باربری و اتوبار سریع بار تهران با بهره گیری از سال ها تجربه و استفاده از افراد متخصص توانسته است با بهترین امکانات و تجهیزات خدمات باربری و اسباب کشی شما را انجام دهد.
شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.
برای ارتباط با ما میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۸

۰۲۱۴۴۳۶۳۵۳۹

دفتر شمال : ۲۲۸۹۹۶۰۸

انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و همراه

همراه:

۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با آرزوی موفقیت روز افزون

مدیریت باربری سریع بار تهران

طبقه بندی موضوعی

ناگفته های شرکت باربری

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

بسیاری از مردم همواره برای حمل و جابه جایی بارها و کالاهای خویش دچار دردسر می شوند ، زیرا نمی توانند یک شرکت معتبر و حرفه ای را برای انجام این کار پیدا کنند. پس برای انتخاب درستی که با انجام تحقیقات برای پیدا کردن معتبرترین شرکت باربری و اتوبار باشد ، مهم است که سوالات درست را بپرسید تا بتوانید به هدف خود برسید.

۱٫ هنگامی که جزئیات حرکت خود را مشخص کردید باید کارگران و ماشین های حمل در تاریخ و ساعت مشخص در محل شما حاضر باشند تا بدون هیچ گونه اتلاف وقت ، کار را آغاز کنند. باید از قبل بدانید ، اگر کامیون دیر برسد باید با چه کسی تماس بگیرید و شرکت چه مسئولیتی در قبال این تاخیر خواهد داشت ؟
۲٫ مراقب هزینه های اضافی و پنهان باشید !
۳٫ راه های مختلفی وجود دارد که ممکن است شرکت های باربری ، هزینه جابه جایی شما را بیش از حد زیاد کنند و هزاران تومان را به هزینه اولیه شما اضافه کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که درمکان جدید شما ، امکان ورود کامیون های حامل وسایلتان به نزدیکترین ورودی منزل جدیدتان هست یا نه ؟
زیرا اگر اجازه ورود به ماشین حمل بار ندهند ، کارگران مجبور هستند مسافت بیشتری ، بارهای شما را حمل کنند و این مسافت بیشتر، خود هزینه اضافی را بر دوش شما قرار می دهد. یا چیز دیگری که می بایست از آن آگاه باشید این است که : آیا ساختمان جدید شما دارای آسانسورهای باربری است ؟
یا کارگران باید بارهای شما را با پله جابه جا کنند ؟ هرطبقه ای که کارگران بارهای شما را از طریق پله جا به جا کنند دارای هزینه اضافه می باشد ، همه این موارد می بایست براساس توافق اولیه بین شما با شرکت حمل بار از قبل تعیین شده باشد . پس بهتر است قرار داد خود را با دقت تنظیم کنید تا در انتهای کار دچار مشکل نشوید.
۴٫ شرایط بیمه بارها را جویا شوید.
شرکت های مختلف بیمه ، هر کدام با توجه به شرایط و هزینه های متفاوت ، بارها و کالاها را بیمه می کنند. شما می بایست از شرکت باربری خود درباره نوع بیمه ، هزینه بیمه و میزان خسارتی را که به مالک پرداخت می کنند را جویا شوید . این کار باعث می شود در صورت آسیب دیدن وسیله های ارزشمند و گران قیمت ، بتوانید حداقل بخشی از خسارت وارد شده به وسایل خود را از شرکت بیمه دریافت نمایید.
اتوبار و باربری حقیقت بار تهران ، گزینه های مختلف برای انجام انواع بیمه بارها ، به مشتریان خود معرفی می کند. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به شرکت مراجعه کرده و یا می توانید از طریق شماره تلفن اتوبار و باربری سریع بار تهران ، با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید .
۵٫ باربری و اتوبار، چه وسایلی را جابه جا می کند ؟
شرکت حمل و جابه جایی بار و کالا ، معمولا برخی از اقلام را برای جابه جایی قبول نمی کنند. این اقلام شامل : گیاهان ، مواد خطرناک ، رنگ ، مواد آتش زا ، باتری ، مواد فاسدشدنی ، حیوانات خانگی و … می شود. زیرا می تواند درهنگام جا به جایی خطرات و مشکلاتی را ایجاد کند. اما ما در سریع بار تهران آماده جا به جایی اکثر بارها و کالاهای شما عزیزان است.
۶٫ گزینه بسیار مناسبی پیش رویتان است !
گروه باربری و اتوبار سریع بار تهران ، همراه با کادری حرفه ای و با تجربه به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شما شهروندان گرامی است. پس در خواست خود را هر چه سریع تر با همکاران ما مطرح کنید و از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.

http://saribartehran.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی